اخبار صرافی کوکوین و امکان تبادل بیت کوین و اتریوم را با یورو تتر بازار

سلام دوست عزیز؛ به قسمت trading bot از بخش trading کوکوین برید. از این قسمت میتونید جزییات عملکردی رباتی که راه‌اندازی کردین رو مشاهده کنید. برای بسیاری از سرمایه‌گذاران، تنها چند استراتژی محدود مناسب برای آن‌ها و متناسب با سبک آن‌ها وجود دارد. شاید تنها یکی از استراتژی‌های ذکر شده برای شما مناسب باشد و شاید هیچ کدام به کار شما نیاید. این امکان نیز وجود دارد که همه استراتژی‌های بالا در دور نمای کلی معاملاتی شما بگنجد.

  • 🔔 بعضی به اشتباه موجودی بیتکوین در صرافی KuCoin را در چند روز اخیر 300 بیتکوین اعلام کردند که این اطلاعات اشتباه بوده و وب سایت گلسنود داده مربوط به این صرافی را آپدیت کرده است.
  • در این مقاله سعی شد تا امکانات و ابزارهای مختلف موجود در صرافی کوکوین Kucoin به شما معرفی شود.
  • از طرفی دارای برنامه bug bounty است که هکرهای کلاه سفید برای یافتن هرگونه نقطه ضعف در سیستم تشویق می‌کند.

روش‌های پرداخت نیز در این صرافی به گستردگی سایر صرافی‌ها نیست و این موضوع می‌تواند یک نقص در مقابل سایر پلتفرم‌های معاملاتی به حساب آید. توکن بومی این صرافی با نماد KSC معرفی شده و کوکوین شیرز نام دارد. در صورت استفاده از توکن KSC برای پرداخت کارمزدها، تخفیف‌های قابل توجهی به کاربر تعلق خواهد گرفت. صرافی کوکوین به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پشتیبان مشتریان و کاربران خود است.

  • در این معاملات، دارایی بین فروشنده و خریدار در کسری از ثانیه جابه‌جا می‌شود.
  • در نهایت به صندوق ایمیل خود بروید و توسط لینکی که KuCoin ارسال کرده، اکانت خود را تایید نمایید.
  • به این معنا که اگر امکان هک کردن وجود داشته باشد آیا سکه های شما در معرض خطر می باشد؟ آیا این اتفاق در صنعت رمز ارز رخ می دهد؟ متاسفانه باید بگوییم بله.
  • در این صورت عبارت امنیتی Email فعال شده و با کلیک بر روی Return به صفحه قبلی بر می گردید.
اما این انتقال به حساب اصلی یا Main Account صورت گرفته است؛ نه حساب معامله فیوچرز یا Trading Account. می‌خواهیم حساب را از Main Account به Trading Account انتقال دهیم. اگر گزینه‌ی Availble Amount را هم انتخاب کنید، کل حساب اصلی شما به حساب تردینگ انتقال می‌یابد. برای انجام خرید و فروش در کوکوین باید ارز رو به بخشی که می‌خواهید منتقل کنید. برای اینکه از این موجودی در بخش فیوچرز یا اسپات کار کنید این موجودی را باید انتقال دهید. ما در مقاله بهترین صرافی های جابگزین بایننس را معرفی کرده‌ایم، برخی از این صرافی ها از جمله خود بایننس به عنوان صرافی های جایگزین کوکوین مورد استفاده قرار اکسچینج کوکوین می‌گیرند.

بهترین پهپادهای جهان ؛ پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین پهپادهای جهان

اما به سادگی هر چه تمام‌تر می‌توانیم در کمتر از نیم ساعت پول را به هر حسابی در هر جایی از دنیا منتقل کنیم. مطالب آموزشی بخشی از دوره آموزش معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال است. با کلیک روی آن (باکس مشخص شده در تصویر زیر)، می‌توانید مراحل احراز هویت در صرافی نوبیتکس را طی کنید.

معرفی مشاغل مرتبط با ارز دیجیتال و بلاکچین در ایران

بخش معماری فنی بستر رمزنگاری در سال 2013 ایجاد شد، اینحال سالها طول کشید تا آنها توانستند آن را به تجربه یکپارچه امروز تبدیل نمایند. در نهایت برای باز شدن حساب خود باید آدرس ایمیل خود را با کلیک بر روی لینکی که کوکوین برای شما ارسال می کند، تایید کنید و تنها با این کار بسیار ساده شما یک حساب در کوکوین باز کرده اید. به طور مثال جفت تجاری آن BTC/ETH می باشد که به معنای تجاری بیت کویین و اتریوم است.

اخبار صرافی کوکوین و امکان تبادل بیت کوین و اتریوم را با یورو تتر بازار