راهنمای خرید لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان بهمن 1401 دیجی‌کالا مگ | behtarin-laptop

حتما با جستجوی نام لپ‌تاپ در فروشگاه دیجی‌کالا،‌ سایر مدل‌ها را هم بررسی کنید. تیم ما با جمع آوری و بررسی دقیق محصولات سعی می کند بهترین راهنمای خرید و بهترین محصولات را برایتان آماده کند. نا گفته نماند که فعلا ما هیچ محصولی برای فروش نداریم و فقط محصولات برتر را به شما معرفی می کنیم. Cpu یا واحد پردازنده مرکزی، مغز لپ تاپ است و این مغز هر چقدر قدرتمند تر باشد، بهتر میتواند محاسبات پیچیده را انجام دهد. Cpu های این محصولات برای انجام هر نوع پردازشی امادگی کامل را دارند و جز پرقدرت ترین های موجود هستند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ زیر 50 میلیون کدام است؟

اگر رفرش‌ریت بالا برایتان مهم نیست این پنل یکی از بهترین پنل‌هایی است که در لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌توانید پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم اگر با قیمت پایین نیاز به یک لپ تاپ قدرتمند دارید ، سری لنوو Legion را انتخاب کنید ، در غیر این صورت سایر مدل ها می تواند گزینه های خوبی باشد. امروز در مهرماه سال ۱۴۰۱ که این مقاله را می‌خوانید، با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان می‌توانید یکی از بهترین لپ تاپ‌های پچمدار را به خانه ببرید.

مشخصات لپ تاپ های زیر 50 میلیون تومان

راهنمای خرید لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان بهمن 1401 دیجی‌کالا مگ | behtarin-laptop

اول از همه چیزی که بسیار واضح است این است که شما در این مدل به 2 نمایشگر دسترسی دارید که هردو کیفیت و روشنایی بالایی دارند. شارژدهی نیز با توجه به قطعات قدرتمند و این دو نمایشگر حدود 5 ساعت است که بسیار عالی است. نمایشگر این مدل 17.3 اینچی با رزولوشن 1080p است که رفرش‌ریت 360 هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مدل در بازار ایران با پردازنده Core i H و گرافیک RTX 3070 Ti حدود 90 میلیون تومان و در بهترین پیکربندی نیز حدود 165 میلیون تومان قیمت دارد. اگر به‌دنبال خفن ترین لپ تاپ گیمینگ جهان با عملکردی درحد کامپیوترهای دسکتاپ هستید، نسل جدید MSI GE76 Raider می‌تواند شما را راضی کند. البته که برای خرید بهترین پیکربندی آن که جزو برترین لپ تاپ های مخصوص بازی است، باید هزینه زیادی کنید.

یک پورت USB-C، دو پورت USB 3.0، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، پورت HDMI و درگاه شبکه و کارت‌خوان، دسترسی شما را برای هر بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون کاری ممکن می‌سازد. این لپ‌تاپ از یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی HDD استفاده می‌کند که می‌توان آن را با حافظه SSD جایگزین کرد. همچنین صفحه‌نمایش فول اچ‌دی از نوع TN در سایز ۱۵.۶ اینچ از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است، با این حال زاویه دید وسیعی ندارد. معیارهای مهم ما در انتخاب لپ‌‌تاپ‌ها تکنولوژی پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، میزان رم، حافظه‌های SSD و HDD و صفحه نمایش در کنار قابلیت‌های دیگر است. در کنار این پردازنده، ما کارت گرافیک چهار گیگابایتی Geforce RTX 3050Ti GDDR6 را داریم که از کارت‌های قدرتمند محسوب می‌شود.

  • این لپ تاپ به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی FullHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده است.
  • در مقاله راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ به شما مهم ترین معیار های یک لپ تاپ گیمینگ را معرفی کردیم.
  • رسیدیم به بازه‌ی قیمتی ۳۰ میلیون تومان، جایی که می‌توانید کم‌کم لپ‌‌تاپ‌های قدرتمندی را پیدا کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار