اسپیکر سونی مدل Mhc-v11 قیمت خرید فروش مستر جانبی

شرایطی که این فروشگاه برای فروش قسطی محصولات دیجیتال خود گذاشته بسیار مناسب https://www.asilbekharid.com/ و ساده هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای خرید اقساطی قسطی‌مارکت مراجعه کنید. شرکت سونی در مدل v43 با استفاده از DSP Technology باعث ایجاد این شور و نشاط در زمان گوش دادن به موسیقی می شود . قابلیت reside sound شرکت سونی در این اسپیکر به شما حس و حال گوش دادن به موسیقی در کنسرت زنده را می دهد. و با قابلیت Spread Sound از صدای حماسی سونی لذت می برید ، تویترهای با بازده بالا و میدرنج با کارایی بالا موسیقی شما را به صورت گسترده تر پخش می کنند، بنابراین همه مهمانان شما از صدای واضح و غنی لذت می برند. با یک بار شارژ کردن سه ساعته باتری خود می توانید sixteen ساعت شارژ ذخیره شده را برای پخش آهنگ های خود داشته باشید.

  • کلیه حقوق سایت برای وب سایت رایااستور محفوظ است و انتشار مطالب تنها با ذکر منبع و بصورت لینک، امکان پذیر است.
  • همچنین اگر اسپیکر دیگری از همین مدل داشته باشید، می توانید هر 2 بلندگو را به هم متصل کرده و صدای استریو و قدرتمندتری را تجربه کنید.
  • همچنین این محصول با داشتن گواهینامه بین المللی IPX4 در برابر پاشش، اسپیکر XP500 می تواند در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد، بنابراین می توانید بدون نگرانی، در فضای باز از مهمانی لذت ببرید.
  • که تمام فضا را به خوبی پوشش می دهد و با این نور پردازی حس و حال یک کلوپ شبانه کاملا به شما و مهمانی شما منتقل می شود.
  • ورودی گیتار و میکروفون و HDMl و USB از دیگر امکانات این سیستم صوتی به شمار می رود که اتصالات را به صورت سیمی ممکن خواهد ساخت.

بدنه بیرونی این اسپیکر از پلاستیک سخت که چهار طرف دستگاه را در بر گرفته ساخته شده. این ووفر با قابلیت JET BASS BOOSTER احساس صدای بیس را کامل به شما منتقل می کند. و وجود 2 عدد خروجی هوا باس در قسمت پایین اسپیکر جریان هوا صدای بیس را متمرکز می کند. ورود/ثبت نام با رمز عبور ورود با رمز یکبار مصرف کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. برای استفاده بهتر از تمام امکانات سایت مانند بهره مندی از تخفیفات، آگاهی از فروش های ویژه بهتر است با ثبت نام در موتور گمرک و ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل فرمایید.

همین امر سبب می شود که محیطی شبیه یک کلوب شبانه را برای مهمانی های خود ترتیب دهید و فضایی فراموش نشدنی را برای مهمان هایتان ایجاد سازید. اما هماهنگ کردن نورها با ریتم آهنگ و همچنین ضرب‌وشتم آن ها، سبب می‌شود که جریان ریتم‌ آهنگ را بهتر درک کنید و لذت دو چندانی را از این نورپردازی کسب نمایید. با قابلیت کنترل حرکتی بر روی اسپیکر v43 از حالت flanger به WAH تغییر حالت دهید. کنترل حرکت به شما امکان می دهد عملکردهای sony v43 را به راحتی کنترل کنید تا بتوانید در قلب لحظه مهمانی باشید. بهترین قیمت خرید اسپیکر را از فروشگاه اینترنتی مسترجانبی بخواهید. ورودی های اضافی SONY XP500 ، امکان اتصال میکروفون یا گیتار را برای شما فراهم می کند، بنابراین می توانید به مهمانان اجازه دهید با کارائوکه آواز بخوانند، داخل SONY XP500 دو توییتر 1.ninety six اینچی و دو ووفر 5.51 اینچی وجود دارد.

اسپیکر سونی مدل Mhc-v11 قیمت خرید فروش مستر جانبی

توسط این دستگاه قابل حمل می توانید در هر مکانی که هستید با آهنگ های مورد علاقه خود برقصید و آواز بخوانید. این محصول پیشرفته و حرفه ای سونی با توییتر هایی همراه گشته است. با این وجود صدایی پر جنب و جوش و قدرتمند را به صورت واضح و شفاف انتشار خواهد داد.

موسیقی همیشه باعث تداعی شدن خاطرات خوب یا بد برای ما بوده و گوش دادن به آن با صدای بلند و آزاد خواسته بسیاری از ما، مخصوصا جوان هاست. هندزفری، تلویزیون، ایرپاد و ضبط صوت های معمولی و قدیمی پخش کننده های خوبی هستند اما جای اسپیکر های بزرگ و خفن با پخش صدای بلند را نمی‌گیرند. همچنین این محصول با داشتن گواهینامه بین المللی IPX4 در برابر پاشش، اسپیکر XP500 می تواند در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد، بنابراین می توانید بدون نگرانی، در فضای باز از مهمانی لذت ببرید. همچنین دسته داخلی باعث می شود XP500 را با خود بتوانید به فضای باز ببرید و از موسیقی در هر کجا که هستید استفاده کنید. برنامه Music Center به شما امکان می دهد تنظیمات صدا و موسیقی را از طریق تلفن خود کنترل کنید. به علاوه ، برنامه Fiestable شما امکان کنترل رنگ های روشن می کند.

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی سونی مدل Sony Moveable Bt Srs-xb43

مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP500برای مشاهده قیمت و خرید اسپیکر سونی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP700برای مشاهده قیمت و خرید اسپیکر سونی روی دکمه کلیک کنید. فروشگاه دیجی سونی، در تلاش است تا هدف واقعی خود یعنی فروش اینترنتی محصولات سونی را در دو بخش لوازم صوتی و تصویری خانگی و سیستم های پخش خودرو سونی با مناسب‌ترین قیمت از واردات تا فروش آنلاین را جامعه عمل بپوشاند.

مرکز خرید و نمایندگی باند خانگی سونی

کیفیت صدا مهم ترین بخش در هر اسپیکر میباشد که سونی به خوبی این بخش را درک کرده است و توانسته یک اسپیکر بدون نقص با کیفیت صدا محشر تولید و روانه بازار کند . X-Balanced دارای دیافراگم غیر دایره ای با مساحت بیشتری نسبت به بلند گوی های معمولی است ، این فناوری باعث میشود که هنگام گوش دادن به موسیقی صدایی غنی تر و واضح تر خواهید داشت . اسپیکر سونی مدل XP500 به طور کامل صدا را در اتاق پخش میکند که همه افارد به طور عالی و کامل صدا ها را با کیفیت بالا خواهند شنید . با استفاده از بلوتوث میتوانید به این اسپیکر متصل شوید و موزیک های داخل گوشی خود را با ان پخش کنید .

قیمت گوشی نوکیا – Eight آبان 1401