آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی

با زدن روی «Enable Futures» در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، حساب فیوچرز فعال خواهد شد. برای فعال‌کردن حساب فیوچرز فقط کافی است از بخش «Derivatives» وارد «Futures Classic» شوید. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام کوکوین لطفا از صفحه ما بخواهید. پس از تکمیل کادرها، در انتهای صفحه روی گزینه سبزرنگ Sign Up کلیک کنید. گزینه User Profile نیز یک تصویر کلی از صفحه‌ی کاربری به ما می‌دهد.

آموزش تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین | KUCOIN

برخی از تریدرها از فیوچرز یا معاملات آتی برای پیش بینی قیمت رمزارزها استفاده می‌کنند. از طریق گزینه «Remark» موجود در انتهای این صفحه می‌توانید توضیحاتی را برای انتقال خود در نظر بگیرید. با کلیک روی دکمه‌ی «Confirm» عملیات برداشت انجام خواهد شد. البته قبل از آن می‌توانید مقدار کارمزد انتقال را مشاهده نمایید.

برای محافظت از حساب و دارایی های خود، به شدت توصیه می کنیم که تنظیمات امنیتی خود را قبل از انجام معامله انجام دهید. ابتدا پس از ورود به سیستم، از منوی کشویی روی Account Security کلیک کنید. لطفا روی دکمه “Login” در گوشه سمت راست بالای وب سایت کلیک کنید. منتظر بمانید تا کد تأیید ایمیل به صندوق پست الکترونیک یا ایمیل شما ارسال شود و کد تأیید دریافتی را وارد کنید.

آموزش فرایند ترید در صرافی kuCoin

از دیگر خدماتی که صرافی کوکوین برای مشتریان خود ارائه می دهد، حمایت و پشتیبانی از روش های پرداخت فیات در سرویس های خرید کریپتو است. حال فقط کافی است پول خود را از صرافی برداشت کرده و نقد کنید. از منوی سمت راست روی گزینه‌ی حسابداری، سپس برداشت، کلیک کنید تا به صفحه‌ی برداشت وجه منتقل می‌شوید. برای خرید ترون یا TRX باید وارد صفحه‌ی اصلی وب سایت Kucoin.com شویم. می‌شود از جوایز ۱۰ دلاری برای معامله در فیوچرز استفاده کرد.

ویژگی صرافی کوکوین برای خرید و فروش رمز ارزها

پشتیبانی از تعداد زیاد رمز ارزها که در بازار های مختلف قابل معامله می باشد. در هنگام ثبت نام استفاده کنید و ۴۰% تخفیف دائمی بر روی کلیه کارمزد ها دریافت نمایید. امکان دسترسی به خدمات و امکانات مختلفی را برای کاربران جهانی فراهم کرده است و همه این امکانات موجب شده اند که این صرافی جزو بهترین صرافی های جهان شناخته شود. از جمله خدمات ارائه شده در این صرافی می توان به امکانات زیر اشاره کرد. اگه قصد دارید بصورت حرفه ای تو بازار کار کنید پیشنهاد می کنیم از صرافی های خارجی مثل کوکوین استفاده کنید.

چون سفارشات بازار به صورت آنی کامل می گردد، مناسب ترین راه جهت خرید یا فروش سریع می باشد. اگر شما روی میزان قیمت اصراری ندارید و به دنبال یک معامله سریع می باشید، این نوع سفارش را برگزینید. در بخش فیوچرز می‌توانید تا 100 برابر سرمایه خود معامله انجام دهید. معاملات فیوچرز به دو صورت بلند «Long» و کوتاه «Short» انجام می‌شوند.

از آنجایی که کشور ایران جزو آن دسته از کشورهایی است که کد آن در این صرافی وجود ندارد، بهتر است از طریق ایمیل ثبت نام انجام شود. پس از این که کار انتقال ترون از صرافی ایرانی صرافی کوکوین به پایان رسید، باید موجودی حساب صرافی خارجی کوکوین خود را چک کنید. از طریق منوی بالا روی دکمه‌ی Deposit And Withdrawal History کلیک کنید تا آخرین وضعیت انتقال وجه به صرافی کوکوین را مشاهده کنید.

به همین دلیل بسیاری کاربران با حجم معاملات و واریز و برداشت بالا، کوکوین را انتخاب می‌کنند. خوشبختانه طراحی پلتفرم کوکوین چه در نرم‌افزارهای موبایلی و چه در نسخه دسکتاپ کاربرپسند و ساده است. کاربر می‌تواند به راحتی با استفاده از یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن معتبر در صرافی کوکوین ثبت نام کند. توجه داشته باشید که با افتتاح حساب در کوکوین بدون احراز هویت دوعاملی به ویژگی‌های محدودی دسترسی دارید و برای رفع محدودیت‌ها باید اطلاعات مربوط به تایید هویت را تکمیل کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی صرافی کوکوین چیست و چرا امروزه اینقدر طرفدار دارد؟ کوکوین یک صرافی متمرکز آنلاین است که در آن خرید و فروش رمز ارزهای دیجیتالی انجام می‌شود. مردم سراسر دنیا می‌توانند به راحتی وارد معاملات ارزهای دیجیتالی مثل خرید و فروش بیت کوین را از طریق این صرافی انجام بدهند. تعداد کاربران کوکوین در بیش از 200 کشور دنیا به حدود 8 میلیون می‌رسد. این در حالی است که تنها نزدیک به 5 سال از روی کار آمدن این صرافی آنلاین می‌گذرد. این نکته هم قابل ذکر است که گرچه در ابتدای کار نیازی به احراز هویت دوعاملی نیست اما محدودیت‌های در برداشت و سایر قابلیت‌ها اعمال می‌شود. به طور مثال بدون تکمیل مراحل تایید هویت کاربر نمی‌تواند روزانه بیش از 5 واحد بیت کوین از حسابش برداشت کند.