انواع چسب بتن ساروج و نحوه استفاده از آن مجله دکتر تامین

این چسب که با نام چسب بتن مایع نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای خواصی از جمله آب بندی بتن، چسبندگی بتن، افزایش الاستیسیته بتن، افزایش مقاومت شیمیایی و… است. این چسب در زمان تولید بر پایه اپوکسی تولید می‌شود و به همراه سیمان پرتلند و ماسه، لایه بسیار قوی و محکمی به منظور نصب سرامیک روی دیوار و کف، سنگ، موزاییک، کاشی معدنی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسب بتن اپوکسی یک محصول دو جزئی و بسیار قوی است که بر پایه رزین اپوکسی ساخته می‌شود. از ویژگی‌های اصلی این محصول افزایش مقاومت و افزایش قدرت چسبندگی در بتن است.

انواع چسب بتن ؛ اپوکسی

هر چقدر ضخامت بتن بالاتر باشد می‌بایست از مقدار بیشتر چسب روی این سایت کلیک کنید استفاده کرد. در بیان خواص این چسب می‌توان گفت از قدرت چسبندگی فوق ابعاده‌ای برای سطح زیر کار برخوردار است. از این نوع می‌توانید در مقاطح خشک زیرکار نیز استفاده کنید. از طرفی می‌توان آن را بدون حلال استفاده کرد و سبب خواص کیفیت بتن نیز می‌شود.

  • در بیان خواص این چسب می‌توان گفت از قدرت چسبندگی فوق ابعاده‌ای برای سطح زیر کار برخوردار است.
  • از مزایای چسب اپوکسی بتن می توان به چسبندگی بالا ، مقاومت بالا ، مقاومت شیمیایی بالا اشاره کرد.
  • برای استفاده از چسب بتن آن را با آب مخلوط و رقیق کرده و سپس با شن و ماسه و سیمان مخلوط می کنند.
  • سطحی که قصد پوشاندن آن با چسب بتن را دارید ابتدا تمیز کرده تا هر نوع سنگ ریزه، زباله و خاک را از روی آن بزدایید.
  • در صورت تمایل مشتری این نوع چسب بتن قیمت مناسب در تانکرهای 1000 کیلوگرمی یا کیسه‌های پلاستیکی 10 کیلوگرمی نیز عرضه می‌شود.

کاربرد اصلی این چسب کاشت آرماتور و بولت بر روی سطوح عمودی و افقی، پر کردن شکاف‌ها و مواردی از این قبیل است. این چسب دارای مزایای زیادی است که از جمله اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به قدرت چسبندگی عالی در سطوح بتنی، فلزی و سنگی، اجرای سریع و آسان، عدم نیاز به حلال، مقاومت در باربر محیط‌های مرطوب و… اشاره کرد. همانطور که از اسم آن مشخص است، چسب بتن نوعی چسب است که بر پایه رزین‌های اکریلیکی طراحی و تولید شده و به عنوان یک افزودنی در مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا چسبندگی ترکیب مورد نظر را بالا ببرد. این محصولات خاصیت روان کنندگی، سخت کنندگی و آب‌بندی را در ملات ایجاد نموده و دوام بتن را بالا می‌برد.

روش استفاده از چسب بتن چگونه است؟

انواع چسب بتن ساروج و نحوه استفاده از آن مجله دکتر تامین این نوع چسب با ایجاد اتصالات قوی بین بافت‌های دو قسمت سازه، سبب تولید ملات بتنی بسیار قوی خواهد شد. این محصول علاوه بر افزایش مقاومت چسبندگی و نفوذپذیری باعث افزایش انعطاف پذیری، فشاری، کششی و خمشی بتن یا ملات نیز می شود. چسب بتن همچنین احتمال نفوذ آب و مواد شیمیایی به داخل بتن را کاهش داده و به همین دلیل مقاومت بتن را در برابر یخبندان و سرما بسیار بالا می‌برد. بتن‌های حاوی این چسب‌ها همچنین در برابر محیط‌های قلیایی و مناطق به شدت مرطوب نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند.

در صورت تمایل مشتری این نوع چسب بتن قیمت مناسب در تانکرهای 1000 کیلوگرمی یا کیسه‌های پلاستیکی 10 کیلوگرمی نیز عرضه می‌شود. چسب بتن چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم یکی از انواع افزودنی بتن که کاربرد مهمی دارد، افزودنی بتن است. این افزودنی با دارا بودن خواص شیمیایی بی‌نظیر در موارد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✔ خواص و اثرات چسب بتن آب بند