تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروویو و قیمت استاده | سناپویان

سپس هنگامی که همه چیز در موقعیت مناسب قرار گرفت سیستم را مجدداً کالیبره و برای مدتی آن را تا ۳۵۰ درجه افزایش می دهند اما ممکن است گرم نشدن مایکروفر به دلیل سوختن مگنترون باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. – این مرکز خدمات تضمین شده و با کیفیتی را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات مایکروفر ارائه می دهد. – مشتریان در همان روزی که با مرکز تماس می گیرند ، خدمات خود را دریافت می کنند.

مایکروفر به یکی از پرکاربرد ترین وسایل امروزه خانه ها تبدیل شده است. به علت کابرد های فروان ، امروزه افراد به سختی می توانند بدون این دستگاه زندگی کنند و مشکلات خود را حل کنند. اما هر لوازم الکترونیکی شیوه ی مراقب مخصوص به خود را دارد و در صورت خرابی ، باید توسط متخصص تعمیر شود. مایکروویو نیز به عنوان یک ابزار پر استفاده ممکن است با مشکلات زیادی رو به رو شود که در این صورت نیاز به تعمیر ماکروفر دارد. شما برای تعمیر دستگاه خود به یک مرکز مطمن برای تعمیر مایکروویو نیاز دارید که از طریق ژآو می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

عیب یابی ماکروفر وقتی گرمایی به غذا نمیدهد

تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروویو و قیمت استاده | سناپویان

اختراع این قطعه به زمانی در حدود یک قرن پیش یعنی دهه دوم قرن بیستم میلادی باز می‌گردد. زمانی که آلبرت هال در تلاش برای ساخت یک تقویت کننده رادیویی بود، مگنترون را اختراع کرد که قادر بود امواج 15 کیلو ولت و فرکانس 20 کیلو هرتز را تولید کند. اما استفاده مگنترون در مایکروفر، به آزمایش های بعدی دانشمندی به نام لبرون اسپنسر مربوط می شود. او که در آزمایشگاه متوجه تاثیر این امواج روی شکلات داخل جیبش شد، شروع به امتحان کردن مواد خوراکی مختلف کرد و از تاثیر امواج روی آن ها مطمئن شد. مگنترون مایکروفر عمر مفید مشخصی دارد و ممکن است بعد هشت تا ده سال، نیاز به تعویض پیدا کند. مگنترون یک قطعه پرس شده و یک تکه است که از قطعات مختلفی مانند آهنربا، شاخک نازل مگنترون و … تشکیل شده که در صورت ایراد در هر کدام از این قطعات باید کل قطعه را تعویض کرد.

درخواست تعمیر مایکروفر

دقت کنید که تعمیرکاران غیرحرفه‌ای در این مورد هزینه‌های زیادی روی دست شما می‌گذارند و کار تمیزی برای شما انجام نمی‌دهند. همین‌طور برندهای زیادی در زمینه تولید ماکروویو فعالیت می‌کنند، این لیبل‌ها شامل شرکت‌های ژاپنی، امریکایی، کره‌ای، چینی و دیگر شرکت‌های آسیایی می‌شوند. البته اساساً شماتیک فنی این دستگاه‌ها با هم متفاوت نیست اما بهتر است که حتماً نمایندگی تعمیرات دستگاه، امکان باز کردن، نصب و تعویض قطعات و… در مورد یک برند خاص را داشته باشد. عملکرد چراغ ماکروویو به شما اجازه می‌دهد تا غذای خود را در حین پخت‌وپز کنترل کنید. وقتی در را می‌بندید چراغ‌ها خاموش می‌شوند و وقتی در حالت باز است روشن می‌شوند. متأسفانه ممکن است لامپ سوخته باشد که دلیل احتمالی کمبود نور در ماکروفر است اما اگر آزمایش خود را انجام داده‌اید و متوجه شده‌اید که لامپ در شرایط خوبی است ممکن است مشکل از برد کنترل اصلی باشد.

برخی مواقع نیز ماکروویو یا ماکروفر شما هنگام روشن شدن فیوز پرانده و خاموش می‌شود. یک تعمیرکار غیرمجاز فیوز دستگاه را یکسره کرده و برای مدتی کوتاه این اشکال را برطرف می‌کند. اما باید بدانید که فیوز ماکروویو یا ماکروفر خیلی دیر خراب می‌شود و شاید این مشکل مربوط به خرابی فیوز نبوده و اشکال دیگری در دستگاه وجود دارد. با مراجعه به یک تعمیرکار مجاز تعمیر ماکروفر این اشکال تشخیص داده شده و در اسرع وقت برطرف می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات استفاده از خدمات تعمیر ماکروویو این است که آن را به یک تعمیرکار مجاز بسپارید.

  • قم پشتیبان، در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.
  • خرابی برد دستگاه به سختی اتفاق می‌افتد و معمولا ایراد از المنت یا ترموستات است.برای تعمیر مایکروفر خود حتما با مراکز تعمیر مایکروفر در تهران تماس بگیرید.
  • شما اگر بهترین برند ماکروفر را هم داشته باشید پس از مدتی استفاده دچار اختلالاتی می‌شود که باید تعمیر گردد.
  • از مهم ترین نشانه های خرابی مایکروفر بلند شدن بوی نا خوشایند از آن می شود.