سشوار رمینگتون فروشگاه اینترنتی بدر 24 | takdoo-تکدو

با مشاوره تلفنی از ما بهترین سشوار ها و حالت دهنده ها فیلیپس را انتخاب کنید. برای خرید یک سشوار مناسب باید به این موضوع دقت کنید که امروزه سشوارهای مختلفی با کاربردهای مختلف، مانند سشوارهای مسافرتی، سشوارهای فر کننده، چرخشی و برس دار طراحی و روانه بازار شده اند. شما می توانید برای خرید اینترنتی یک سشوار مناسب به سایت داروکده مراجعه کنید و قیمت سشوار خانگی و سشوار حرارتی مو رابررسی و بهترین گزینه را تهیه کنید.

فناوری Nanoe، فناوری تازه معرفی شده توسط شرکت پاناسونیک است. این فناوری تا حدودی به فناوری یونی شباهت دارد، اما برخلاف سشوار یونی، سشوارهای نانو از ریز ذرات باردار در مقیاس نانو ساطع می‌کنند و موهای شما را سالم و براق می کنند. وات بالا دمای بالاتری را برای شما فراهم می‌کند و این گرما برای نوع موهای نازک و صاف مناسب نیست. برای افرادی که موهای کوتاه، صاف و نازک دارند سشوار با قدرت کمتر مناسب است و به همین ترتیب موهای ضخیم، بلند و موهای زائد به یک سشوار قدرت بالا نیاز دارند. این نوع سشوار دارای پوشش سرامیکی روی سیم‌پیچ گرم کننده است و ساختار داخلی آن با خاک رس سرامیکی پوشانده شده است. سشوارهای سرامیکی پرتوهای مادون قرمز تولید می کنند که ضرری برای موها ندارند.

  • برای این منظور از یک سشوار مناسب استفاده کنید و در هنگام استفاده از سشوار فاصله، دما، حرکت، مدت زمان و …
  • به‌عنوان نمونه می‌توان به سشوار پرومکس 2500 وات اشاره کرد.
  • از این روی برای خرید سشوار ارزان قیمت، باید به سراغ مدل‌های با توان کمتر و خانگی بروید.
  • سشوارهای سرامیکی پرتوهای مادون قرمز تولید می کنند که ضرری برای موها ندارند.
در بازار ایران محدوده قیمت سشوار پرومکس حدودا مابین 100 هزار تومان تا 4 میلیون تومان است. سشوار پرومکس به طرز شگفت انگیزی متنوع است تا اطمینان حاصل شود که شما همیشه مناسب ترین مدل مورد استفاده خود را پیدا خواهید کرد. سشوار پرومکس نه تنها برای کارایی بلکه برای دوام نیز طراحی شده است.

سشوار مسافرتی پرومکس مدل 1200S

فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مجموعه ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده تا نیاز یکایک شما را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی برآورده نماید. این مجموعه، شامل انواع لوازم آرایشی برای آرایش صورت، چشم، ابرو، لب، بدن، ناخن و به طور کل مجموعه ای مجهز از ابزارهای آرایشی است. جز آن لیستی کامل از ملزومات در زمینه مراقبت از پوست، محصولات مو و همینطور اکسسوری و زیورآلات می شود.

سشوارها باید جمع و جور و تاشو باشند تا بتوانید آن را در کیف خود حمل کنید. اکثر سشوارها اندازه کوچکی دارند اما بازهم بهتر است برای مسافرت‌های مکرر یک سشوار تاشو و کوچک‌تر انتخاب کنید. سعی کنید به وزن سشوار دقت کنید، به ویژه اگر در سالن آرایشی کار می‌کنید، سنگین بودن سشوار و نگه داشتن آن برای مدت زمان طولانی، می‌تواند باعث آسیب دیدن دست و گردن شما شود. برند های محبوب سشوار به ترتیب الویت عبارتند از فیلیپس,پرومکس,بابیلیس,رمینگتون, … سشوارها براساس کاربرد بسیار متنوع هستند که مشتریان بنابر نیاز خویش، از آن ها استفاده می کنند. اولین سشوار ساخته شده توسط الکساندر گودفروی آرایشگر فرانسوی در سال ۱۸۹۰ میلادی ساخته شد.

سشوار مو فیلیپس مدل PHILIPS BHD500

سشوار رمینگتون فروشگاه اینترنتی بدر 24 | takdoo-تکدو