فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات دست ساز شکنج | hsaatchi

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات دست ساز شکنج | hsaatchi

رنگ طلا می‌تواند بسته به اینکه چه آلیاژی، با چه میزانی در آن به کار رفته گالری جواهرات تهران باشد متفاوت باشد. در آلیاژ طلا، مس و نقره اگر میزان طلا بیشتر باشد، طلا به رنگ زرد در می‌آید. در آلیاژ طلا، نقر، مس و روی اگر میزان نقره بیشتر باشد، طلای سبز به دست می‌آید. در آلیاژ طلا و مس اگر میزان مس بیشتر باشد، طلای صورتی خواهیم داشت و در الیاژ طلا، نیکل، پالادیوم، نقره و روی اگر نسبت همگی ثابت باشد، طلای سفید خواهیم داشت. از خواص طلا می‌توان به خاصیت چکش‌خواری و نرمی بالای آن اشاره کرد که همین موضوع باعث می‌شود نتوان از آن به تنهایی استفاده کرد و باید با فلزات دیگر ترکیب شود تا استحکام لازم را به دست بیاورد.

  • سادگی طرح لباس باعث می شود که گردنبند ها بیشتر جلب توجه کنند.
  • اما این رنگ ها عمق کمی دارند و با خراشیده شدن از بین می روند و باید از تیتانیوم های رنگی مراقبت کرد .
  • یکی از محبوبترین رنگهایی که در زیورآلات استفاده می شود رنگ نقره ای می باشد اما اگر موهای شما به رنگ تیره است و رنگ پوست شما مات می باشد بهتر است از رنگ طلایی استفاده نمائید.
  • • مراحل تولید طلای سفید مشکل‌تر است در نتیجه فراوانی آن نسبت به نقره که به صورت طبیعی یافت می‌شود کمتر است.
  • در ادامه مقاله فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر به بررسی انواع آویز و مزیت‌های تهیه اینترنتی این محصول خواهیم پرداخت.

کلمه‌ی طلا در واقع به مصنوعاتی اطلاق می‌شود که به طور کلی از طلا و آلیاژ‌های آن ساخته شده باشد و در ساخت آن از هیچ نوع سنگ قیمتی استفاده نشده باشد. اما جواهر را می‌توان همان طلایی دانست که در مراحل طراحی و همچنین ساخت آن از سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی استفاده شده باشد. در بیشتر موارد وزن سنگ‌های استفاده شده در جواهرات از وزن طلای آن بیشتر است. حال به این نکته می‌رسیم که تفاوت جواهرات اصل و اتمی در چیست. باید بگوییم که سنگی که در ساخت جواهرات استفاده می‌شود می‌تواند اتمی و یا اصل باشد، اگر ازسنگ اتمی استفاده شود آن جواهر را اتمی می‌نامند و اگر از سنگ اصل استفاده شود به آن جواهر اصل می‌گویند. از دیگر تفاوت‌هایی که می‌توان بین طلا و جواهر برشمرد تفاوت در خرید و فروش آنها است.

جواهرات برند کیمبرلی مکدونالد

یکی از مهم‌ترین ضمانت‌های فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات زر در مورد پشتیبانی رایگان است که می‌تواند امکان خرید طلا آنلاین از حرفه‌ای‌ترین جواهرات را برای افرادی باتجربه‌ی کم فراهم کند. همچنین شما می‌توانید در هنگام سفارش انتظار داشته باشید که محصول طی ۲ تا ۱۰ روز کاری آماده‌ی تحویل شود. شاید شما نیز جزء دسته افرادی هستید که دلتان میخواهد بتوانید جواهراتتان را در زندگی روزمره ، مهمانی های دوستانه ، مسافرت و … استفاده کنید. معمولا هر فردی که علاقه مند به استفاده از جواهرات است قطعا در صندوق جواهرات خود جواهر اسپرت نیز دارند. جواهرات اسپرت شامل گوشواره ، دستبند ، گردنبند ، پابند ، پیرسینگ و حتی ساعت های اسپرت از جنس طلا هستند. معمولا در جواهرات اسپورت از نگین ، الماس و برلیان کمتری استفاده می شود و بیشتر تمرکز روی طرح های اسپرت می باشد.

درباره گالری جواهرات گنجه

گوشواره طلا از جمله جواهرات محبوب انسان‌ها از زمان‌های گذشته تا به امروز بوده که در فرهنگ‌های مختلف با هدف‌های متفاوتی استفاده می‌شده است. جالب است که این وسیله‌ زینتی اول مختص مردها بوده است، ولی به‌تدریج زنان نیز به استفاده از آن روی آوردند. گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.