آموزش ارز دیجیتال و مسیر یادگیری- از کجا شروع کنم؟ ارزتودی | نی نی سایت

به‌طورکلی دسترسی آسان بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن به‌منزله اقدام عجولانه و بدون یادگیری و آموزش ارز دیجیتال نیست. زمانی در ای بازار با روش های مختلفی اقدام به خرید ارز های دیجیتال کردید ، بهترین و مطمئن ترین روش نگهداری ارز هایتان در کیف ارز های دیجیتال است. در کلاس های آموزشی رمز ارز آموزش ساخت کیف پول ارزهای دیجیتال را نیز قرار داده ایم. مشکلی در پخش ویدیو پیش آمده است.یکی از مهم‌ترین مباحث آموزش ارز دیجیتال، شناخت و آشنایی با تحلیل فاندامنتال است. در تحلیل فاندامنتال شما به بررسی قیمت ارز دیجیتال و وضعیت بازار در بلندمدت هستید.

پیش نیاز دوره

ارزهای دیجیتال به دلایل مختلفی از جمله استفاده از در فعالیت‌های غیرقانونی، ایجاد نوسانات نرخ ارز و آسیب‌پذیری زیرساخت هایشان، گاها مورد انتقاد قرار می‌گیرند. بر همین اساس بسیاری از کارشناسان بر این باورند که بلاکچین و فناوری‌های مرتبط با آن بسیاری از صنایع از جمله امور مالی و حقوقی را مختل می‌سازد. با این حال، برخی معتقدند بلاکچین‌ها به دلیل قابلیت انتقال سریع، امکان تقسیم‌پذیری، مقاومت در برابر رشد تورم و ایجاد شفافیت، عملکرد بسیار تحسین‌برانگیزی دارند و سودآور هستند. همچنین آن ها را در جایی امن و در مکانی با آرامش نگهداری کنید تا در آینده از سود های آن ها استفاده کنید.

گواه اثبات کار (Proof of Work)

از چندسال پیش به بعد ملک، ماشین، شرکت و کارخانه های بزرگی توسط ارز دیجیتال خریداری شده اند. رمزارزها متعلق به کشور های خاصی نیستند و طبیعتا به عنوان یک واحد پول بین‌المللی شناخته نمیشوند. این روزها که تب و تاب ارز دیجیتال بالا گرفته، تقاضا برای دیدن دوره های آموزشی رایگان هم افزایش پیدا کرده است. دوره هایی که بر اساس تجربه و دانش تخصصی تریدرهای این بازار ضبط شده باشد و هر فردی را از یک آماتور به یک حرفه ای در بازار ارز دیجیتال تبدیل میکند. ویتالیک بوترین خالق شبکه اتریوم در بستر بلاکچین است که این امکان را می دهد که بتوانید قرارداد هوشمند دیجیتالی را به صورت غیرمتمرکز ایجاد کنید.

  • دسته «استیبل کوین‌ها» مانند «تتر» و «دای» به ارزهای با ارزش ثابت گفته می‌شود و «توکن‌های هواداری» دسته‌ای از توکن‌ها هستند که برای حمایت از تیم‌های ورزشی و تولید کنندگان محتوا ساخته شده‌اند.
  • من شخصا بعید میدانم که هنوز ارز دیجیتالی حتی به بیت کوین هم نزدیک شده باشد ولی اگر روزی بین تمام ارزهای دیجیتال یکی قرار باشد جایگزین بیت کوین باشد آن ارز چیزی نیست جز کاردانو و این یک پیشنهاد برای خرید نیست.
  • زیرا از طریق آلت کوین‌ها، با مواردی چون قرارداد هوشمند، بازی ‌های بلاک چینی، ساخت توکن، دیفای، استیکینگ، صرافی غیرمتمرکز، وام دهی، قرض دهی و … نبودیم.
در کمتر از دو سال پس از اولین تراکنش‌های بیت کوین و بلاک چین، سایر برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان با موفقیت به بلاک چین روی آوردند. تلاش‌های آن‌ها نه تنها تعداد تراکنش‌های بیت‌کوین را افزایش داد، بلکه پلتفرم‌های جدید ارزهای دیجیتال را برای افزایش بیشتر ردپای این توکن‌های دیجیتال، ایجاد کرد. اما باید بدانید که در حوزه رمز ارزها باید آموزش کافی را حتی توسط کتاب های ارز دیجیتال دیده باشید زیرا پس از ورود شما به یک رمز ارز می‌ توانید در یک ساعت سرمایه شما را نابود کنند. اهمیت مدیریت سرمایه در ارزهای دیجیتال و اهمیت آموزش پرایس اکشن تحلیل فاندامنتال یا تحلیل تکنیکال بسیار بالا می باشد که پس از ورود به دنیا ارزهای دیجیتال شما باید این ها را به صورت کامل فرا گرفته و یاد بگیرید. همچنین توجه به اخبار فاندامنتال و تحلیل تکنیکال هفتگی را نیز نباید از یاد برد. اما اول از همه شما باید با ارزهای دیجیتال و حتی 10 ارز دیجیتال برتر آشنا شوید و بدانید که قرار است در چه ارز دیجیتالی سرمایه گذاری کنید که تمامی این موارد آموزش های تقریبا مشابه ای دارند.

آموزش ارز دیجیتال و مسیر یادگیری- از کجا شروع کنم؟ ارزتودی | نی نی سایت

آدرس کیف پول، رشته­‌ای از حروف و اعداد است که به عنوان شماره حساب برای معاملات رمزنگاری شده محسوب می‌‌شود. هر کوین یک آدرس منحصربه‌فرد دارد که مشخص می­‌کند روی بلاک چین قرار دارد. این آدرس، موقعیت مکانی است که در آن داده‌ها ذخیره شده و هر گونه تغییر در آن ثبت می­ شود. اصطلاح نهنگ برای توصیف افرادی به ­کار می­‌رود که تراکنش‌­هایی با حجم بسیار بالا انجام می‌­دهند و دارایی زیادی در بازار دارند. حجم زیاد معامله‌­هایی که توسط وال­‌ها انجام می­‌شود، بر قیمت ارز دیجیتال در بازار تاثیر می­‌گذارد. به­ طور کلی، استراتژی­‌هایی که توسط افراد وال به­ کار می‌­رود، تاثیر زیادی بر وضعیت بازار ارز دیجیتال دارد که این تاثیرات می‌­توانند مثبت یا منفی باشند.

StableCoin (کوین‌هایی با قیمت ثابت)