مشاوره مالیاتی تلفنی ️ خدمات مالیاتی مالیات ها | تکس مپ

برای پاسخ به این سؤال میبایست به توافق مؤسسه با طرف مقابل توجه کرد؛ گاهی اوقات توافق به این شکل است که صفر تا صد پرونده توسط مؤسسه انجام گیرد و گاهی توافق صرفا به حالت مشاوره مالیاتی است. درآمد اشخاص حقیقی از نسبت مازاد پانصد میلیون ریال تا میزان یک میلیارد ( ۱۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال مشمول مالیات سالانه با نرخ ۲۰% است . مشاور مالیاتی می تواند یک شخص حقیقی باشد یا یک شخص حقوقی که تحت عنوان شرکت خدمات مالی و مالیاتی آنها را می شناسیم. یکی از ریسک‌های این کار، احتمال وجود افزایش مالیات‌ است که به دلیل اشتباهات در امور مالیاتی پرداخت نشده‌اند.

مشاوره مالیاتی حضوری برای هر کسب‌وکاری بهترین راهکار مشاوره است که در ادامه به روش انجام کار و مزایای آن اشاره خواهیم کرد. شما برای دریافت مشاوره حضوری، ابتدا با مؤسسه تماس گرفته و یا با تکمیل فرمی، درخواست مشاوره داده و پس از دریافت وقت مشاوره به مؤسسه مشاوره مالیاتیآقای مالیات مراجعه خواهید کرد. گاهی اوقات نیز، مامور ممیز مالیاتی بر اساس بررسی‌های انجام شده، اظهارنامه مالیاتی شرکت را رد خواهد کرد و رقم دیگری به عنوان مالیات برای شرکت مذکور در نظر می‌گیرد. در چنین مواقعی، شرکت نیاز به مشاور مالیاتی دارد که بتواند در مراجع رسیدگی به حل اختلاف، از اظهارنامه مالیاتی شرکت دفاع کند تا از پرداخت مالیات مضاعف و سنگین تحمیل شده جلوگیری کند. یکی از اصلی‌ترین اهداف یک مشاور مالیاتی، ارائه پیشنهادات به شرکت یا فرد برای کاهش هزینه‌های مالیاتی است.

بله اقلام هزینه نیز بایستی در معاملات فصلی موضوع ماده 169 مکرر ق.م.م اعلام گردد. بله در صورت عدم اعلام مالیات های فصلی موصوع ماده 169 مکرر ق.م.م مشمول یک درصد جریمه می باشد. در صورتی که شخص پس از موعد مقرر مالیات خویش را پرداخت کنند، موجب تعلق جریمه‌ای معادل ۲.۵ درصد مالیات به ازای هر ماه دیرکرد در پرداخت مالیات خواهند بود.

مشاور مالیاتی اشخاص حقیقی

بله، کلیه امور مربوط به مالیات بر ارث اعم از مشاوره و اجرا توسط موسسه مشاوران ارائه می گردد. بله، مغازه داران یا همان اشخاص حقیقی نیز مشمول مالیات بوده و کلیه خدمات امور مالیاتی نیز ارائه می گردد. موسسه مشاوران با سابقه درخشان در طی چندین دهه آماده ارائه انواع خدمات مالیاتی و مشاوره های تخصصی می باشد. همچنین، نسبت به اشخاصی که مکلف به نگهداری دفاتر قانونی هستند؛ در صورت عدم تسلیم ترازنامه و حساب سود و زیان یا عدم ارائه دفاتر، مشمول جریمه‌ای معادل ۲۰ درصد مالیات برای هر یک از موارد مذکور خواهند بود. یک مشاور امور مالیاتی هم می تواند به عنوان وکیل شما دادرسی مالیاتی شما را انجام دهد و از این بابت هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

  • اشخاص حقوقی به عبارتی همان شرکت ها، موسسات و سازمانها هستند و اشخاص حقیقی هم همان صاحبان مشاغل، مغازه ها و بقیه موارد هستند.
  • سایر صاحبان مشاغل و حرفی که درآمد ابرازی( فروش و خدمات) در اظهارنامه ابرازی سال قبل آنها بیشاز ۵۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ پنجاه و پنج میلیارد ریال باشد، گروه آنها تغییر نموده و به گروه بالاتر می آیند.
  • پیش از آنکه به این سوال، پاسخ دهیم که مشاور مالیاتی کیست؟ لازم است تا کمی در مورد دلایل لزوم استفاده از این مشاور، توضیح دهیم.
  • از اینکه در حل و فصل گره های مالی و مالیاتی شما خدمات مالیاتی راشا موثر واقع شده است بسیار خرسندیم.
  • به این ترتیب مودی با رضایت خاطر و با شفافیت تکالیف خود را انجام می‌دهد و هم از پرداخت مقادیر غیرمنصفانه مالیات نجات می‌یابد.

مشاوره مالیاتی تلفنی ️ خدمات مالیاتی مالیات ها | تکس مپ این در حالیست که با انجام یک سری اقدامات ساده ، مالیات نه تنها پدیده ترسناکی برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیست ، بلکه می توان از آن متنفع شد . یکی از این اقدامات بهره گیری از تجربیات اهل فن و استفاده از مشاوره مالیاتی می باشد . سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران به عنوان زیر مجموعه ای از وزارت اقتصاد و دارایی کشور ، وظیفه اجرا ، اصلاح و مکانیزه نمودن نظام مالیاتی کشور را دارد . کارفرمایان دقت داشته باشند که در استخدام مشاور مالیاتی باید تمام مراتب و شرایط را بسنجند. مهارت مشاور مالیاتی و کارایی ایشان بسیار مهم است و صرفا به خاطر دستمزد مشاور مالیاتی آنها را مقایسه نکنند.

مشاوره مالیات حقوق