کنکور فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش | ketabko

بسته به اینکه در چه شاخه و رشته ای از هنرستان مشغول به تحصیل باشید، می بایست کتاب های مختلفی را خریداری و مطالعه کنید. ✔️ بله مطالعه بهترین منابع به فهم دروس کمک می کند که در این مقاله لینک دسترسی به بهترین منابع کنکور سراسری برای هر گروه آزمایشی به صورت جداگانه ارائه شده است. متقاضیان کنکور سراسری تجربی، بیشترین آمار شرکت کنندگان را در بین گروه های آزمایشی به خود اختصاص داده و رقابتی جدی بین شرکت کنندگان پیش رو است. داوطلبان با مطالعه منابع کنکور سراسری تجربی می توانند با آمادگی بیشتری در جلسه آزمونکنکور سراسری شرکت کنند. کنکور فنی حرفه ای برای 5 رشته کامپیوتر،مکانیک،تربیت بدنی،حسابداری و الکتروتکنیک برگزار می شود.

کنکور فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش | ketabko ویژگی‌های یک کتاب کنکور فنی حرفه ای چیست؟ این سوال به طور قطعی قابل پاسخگویی نیست. چرا که داوطلبان مختلف با هم تفاوت دارند این تفاوت به سطح دانش آن‌ها، مدت زمانی که برای مطالعه در اختیار دارند، میزان تلاش آن‌ها، اهداف آن‌ها و رشته‌ی مورد نظرشان بستگی دارد. داوطلبان فنی و حرفه‌ای نسبت به داوطلبان شاخه‌های نظری، مدت زمان بیظتری تا کنکور فرصت دارند ومی‌توانند برنامه دقیق‌تری داشته باشند. کتاب‌های سطح مبتدی، به کتاب‌هایی گفته می‌شود که مناسب برای داوطلبان ضعیف کنکور فنی حرفه‌ای هستند. در این کتاب‌ها درسنامه‌هایی از مباحث برق، الکترونیک، کامپیوتر و سایر دروس تفهیمی با زبانی بسیار ساده و روان برای داوطلبان آورده شده‌اند تا در قسمت‌هایی که از نظر درک مطلب مشکل دارند، بتوانند مطالب را بهتر یاد بگیرند.

کتاب مجموعه تست عمومی و پایه اخوان

در این بخش از مقاله به چند مورد از منابع اصلی و کتاب های کمک آموزشی خوب از انتشارات برتر کشور خرید کتاب کمک درسی کنکور فنی و حرفه ای اشاره می‌کنیم . داوطلبان کنکور فنی حرفه ای می‌توانند با خرید آن‌ها در کنار کتاب درسی میتوانند منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را کامل کنند و برای کنکور دست به کار شوند. کتاب آبی الکتروتکنیک قلم‌چی یک کتاب کمک آموزشی هنرستان است که از بخش‌های مختلف شکل گرفته تا دانش آموزان بتوانند خود را برای آزمون کنکور سراسری آماده کنند. این کتاب دارای 35 بسته مطالعاتی ویژه است که هر بسته از بخش‌های مختلف نظیر درسنامه و سوالات تستی تشکیل شده است. وجود 500 سوال شناسنامه‌دار ارزش خرید این منبع را افزایش داده است. علاوه بر موارد گفته شده، داوطلبان کنکور رشته فنی و حرفه‌ای می‌توانند با تهیه این کتاب، از 27 آزمون مختلف نیز بهره‌مند شوند.

  • شما می‌توانید کتاب‌های مربوط به این پایه را از یونیکتاب خریداری کنید.
  • برخی از داوطلبان که هدف قطعی خود را تعیین نکرده‌اند، با کمک مشاوره می‌توانند نسبت به آن شناخت پیدا کنند و درجهت دسترسی به اهداف بلندمدت حرکت نمایند.
  • «انتشارات قلم چی»، یکی از ناشران فعال و معتبر در زمینه‌ی چاپ کتب کنکور فنی بشمار می‌رود.
  • ما درادامه قصد داریم منابع کنکور فنی حرفه ای را به شما معرفی کنیم؛ اما برای کسب اطلاعات دقیق تر لازم است به دفترچه راهنمای ثبت نام مراجعه کنید.
  • مؤلفان کتاب آموزش الکتروتکنیک چهارخونه سعی کرده‌اند تا تجربیات‌شان را به زبان ساده در کتاب قرار دهند.

ثبت نام کنکور سراسری طبق اعلامیه جدید سازمان سنجش آموزش کشور در دو نوبت برگزار می شود. ثبت نام نوبت اول کنکور از ۸ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۱ بود و ثبت نام کنکور مرحله دوم در روزهای ۱۵ تا ۲۱… سپس با نظرخواهی از معلمان و مشاوران خود، نسبت به آشنایی با بهترین و قابل اعتمادترین منابع کمک آموزشی موجود در بازار اقدام نمایید. سلام من رشتم کامپیوتر گرایش انیمیشن هست امسال کنکور دارم.چه کتاب های باید بخونم هم تخصصی هم عمومی چون میگن باید کتاب های فنی رو امتحان بدیم .ترو خدا کمکم کنید جواب بدین ممنون میشم. علاوه بر موارد گفته شده این منبع دارای 200 نکته راهبردی است که در ابتدای هر آزمون برای مشخص کردن چشم انداز آموزشی دانش آموزان قرار گرفته است. لازم به ذکر است که معمولا دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین انتخاب رشته‌ی کنکور فنی نیز همزمان با آغاز شدن مهلت ثبت نام از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

عربی جامع عمومی پایه دهم

با سلام من ۳۱ سالمه و لیسانس دارم و شرایط سنی فرهنگیان را ندارم وعلاقه مند به دبیر ابتدایی شدن را دارم باید از چه طریقی اقدام کنم . دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد. تهیه کردن کتاب‌ها وابسته به نیاز شما است و بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید. و بخش چهارم دروس شایستگی فنی را شامل می‌شوند که در ادامه با همه آن‌ها آشنا می‌شویم.