راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف سخت افزار مگ

سلام ببخشید برای رینج قیمتی 40تا 60میلیون چه چیزی پیشنهاد میدهید که از همه‌ نظر عالی باشه. از دیگر ویژگی های این محصول گیمینگ هم می‌توان به نورپردازی کیبورد، طراحی جذاب و باتری 4 سلولی آن اشاره کرد. بوده، اما متاسفانه از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید به همان 60 هرتز استاندارد بسنده کنند. بوده که برای محصولی با این قیمت نادر است و از این رو می‌تواند افزون بر افزایش سرعت ویندوز، در ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر نیز بسیار مفید واقع شود.

معرفی بهترین لپ تاپ‌ گیمینگ سال ۲۰۲۲

البته بسیاری از بازی‌های سبک و قدیمی را اجرا می‌کنند، ولی برای اجرای بازی‌های مدرن و سنگین دچار مشکل می‌شوند. برند لنوو؛ لنوو برند دوم پرفروش بازار ایران است که تنوع مدلی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل پیدا کردن لپ تاپ مناسب در آن راحت‌تر است. لپ تاپ‌های ارزان قیمت لنوو کیفیت بدنه و کیبورد خوبی دارند و حس کیفیت را به کاربر منتقل می‌کنند. علاوه بر آن، لپ تاپ‌های لنوو قیمت پایین‌تری نسبت به ایسوس هم رده خود دارند. برند ایسوس؛ ایسوس پر فروش‌ترین برند لپ تاپ در بازار ایران است و به همین دلیل در آینده لپ تاپ دست دوم شما راحت‌تر فروش خواهد یافت.

بهترین کفش های دویدن بچه گانه [دخترانه و پسرانه] با قیمت روز و خرید اینترنتی

باتری استفاده شده برای بازی کردن خیلی مناسبه و بهتون اجازه میده برای مدت با من بمان طولانی بازی کنید. همیشه به خاطر تنوع بسیار بالا، بررسی و انتخاب بهترین لپ تاپ برای بازی در بازه‌های قیمتی مختلف، کاری بسیار دشوار برای علاقه‌مندان به بازی بوده است. اما امروز در یک راهنمای خرید جامع قصد داریم برای همیشه به این مشکلات پایان داده و به صورت تخصصی، شما را با بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در قیمت‌های مختلف آشنا کنیم. اگر به بازی و بازی کردن علاقه دارید، بهتر است بدانید در راهنمای خرید امروز سراغ معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 25، 28، 30، 35، 40، 45، 50، 60، 65 و 70 میلیون در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022 رفته‌ایم. به علاوه، در اینجا قرار است بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران را هم معرفی کنیم.

  • همچنین این لپ‌تاپ به دو پورت USB 3، یک USB 2 و یک USB Type-C در کنار پورت‌های HDMI، جک ۳.۵ میلی‌متری و شبکه مجهز است.
  • به خوبی کارهای گرافیکی دانشجویی مانند رسم نمودار، تهیه گزارش‌های ورد و پاورپوینت، کارهای سبک با مطلب و… را هم پشتیبانی می‌کند.
  • فرکانس این پردازنده از ۳.۲ تا ۴.۷ گیگاهرتز بوده و قدرت بسیار زیادی دارد.
  • لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون در دو بخش توان گرافیکی و CPU ضعف دارند و کار مهندسی جدی دقیقا نیاز به این دو بخش دارد.
  • حال اگر باتری شما فرضا یک باتری 2 سلولی 30 واتی باشد و سریع تخلیه شود شما نیاز دارید که چندین بار باتری را در حین شب شارژ کنید و از سوی دیگر عمر باتری شما نیز کم می‌شود.
  • لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 به لطف بهره‌مندی از نمایشگر با کیفیت و قدرت سخت‌افزاری مناسب می‌تواند مدل مناسبی برای مالتی مدیا باشد.
اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 – i7 با یک نمایشگر 14 اینچی، طراحی باریک، بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم و وزنی در حدود 970 گرم یکی از بهترین محصولات ADATA است. است که برای محصولات حاضر در این محدوده قیمتی بسیار کمیاب است و موجب افزایش سرعت سیستم می‌شود. در حالت کلی اگر شما از لپ تاپ خود برای مصارف عمومی و روزانه استفاده کنید، بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب همین محصول پیشنهادی خواهد بود.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف سخت افزار مگ

کیبورد دستگاه خیلی خوب و راحت کار میکنه و از نور پس زمینه پشتیبانی میکنه که برای استفاده توی شب و محیط‌های تاریک میتونه خیلی مناسب باشه. نمایشگر 16 اینچ دستگاه تصاویر رو با کیفیت QHD نمایش میده که هم وضوح خیلی بالایی دارن و هم جزئیات زیادی رو نشون میدن. نمایشگر برای بازی کردن خیلی مناسبه و میتونه بهتون کمک کنه که تجربه خیلی خوبی داشته باشید. لنوو توی این مدل از یه نمایشگر 15.6 اینچی استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و همه رنگ‌ها رو خیلی دقیق، طبیعی و زنده نشون میده. کلا نگاه کردن به نمایشگر لذت بخشه و چون وضوح بالایی هم داره، میتونید ریزترین جزئیات رو هم به خوبی ببینید.

پیشنهاد ما به شما خرید یک لپ تاپ میانرده با حداقل رم 8 و پردازنده i5 به بالاست. با در نظر گرفتن کیفیت طراحی شده است و ارزش بسیار خوبی را برای پول شما ارائه می دهد. Core i5 دارای 4-6 هسته است که برای هر کدام تا 2 رشته طراحی شده است.

با این وجود برای کارهای کوچک و سبک باتری این لپتاپ شما را همراهی خواهد کرد. از این رو شما نگران نیستید که لپتاپتان ظاهری خودنما داشته باشد. در اصل این لپتاپ بیشتر از اینکه حالت گیمینگ داشته باشد، حالت صنعتی دارد. مخصوصاً اینکه پردازنده رایزن ۷ به شدت بهینه بوده و از این رو شما به راحتی می‌توانید دستگاه خود را با خود جابجا کنید.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون تومان برای کارهای گرافیکی و مهندسی مثل معماری و اجرای نرم‌افزارهای مهندسی مثل اتوکد و همچنین انیمیشن‌سازی هستید، در خرید این دستگاه شک نکنید. انتخاب بعدی در این بازه قیمتی لپ تاپ پرطرفدار HP Pavilion Gaming 15-DK1035-C می باشد که در تمام بخش های سخت افزاری برای بازی ایده آل است. پردازنده Core i H با کش 12مگابایت، 32گیگابایت حافظه رم و یک حافظه هیبریدی با ظرفیت بسیار بالا و گرافیک 6GB GTX1660Ti شما را تا چندین سال از خرید یک لپ تاپ گیمینگ بی نیاز می کند. در این بخش لپ تاپ 17 اینچی ایسوس یعنی مدل TUF Gaming A17 FX706IU-A نیز وجود دارد که برای افرادی که صفحه نمایش بزرگتر و حمل و نقل کمتری با لپ تاپ خود دارند مناسب است.

برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان باید مدلی با پردازنده‌ی i H و گرافیک RTX 3050 را تهیه کنید. لپ‌تاپ زیبا و قدرتمند «ایسوس ROG Strix G15» با پردازنده‌ی Ryzen H ای‌ام‌دی و گرافیک RTX 3050 انویدیا (۹۵ وات) از توان پردازشی و گرافیکی خوبی برای انجام کارهای گرافیکی و اجرای بازی‌های سنیگین بهره می‌برد. رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت SSD نیز به‌نظر کافی می‌رسند که البته بعد از خرید این دستگاه و در صورت امکان، حتماً به‌فکر ارتقای دوبرابری هریک باشید. درنهایت، حرف هیچ‌کدام از آن‌ها مهم نیست؛ چراکه شما تصمیمتان را گرفته‌اید و دلایل خاص خودتان را برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ دارید. سؤال مهم این است که چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی را می‌توانیم گران‌ترین رسته از لپ‌تاپ‌ها بنامیم.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون تومان