اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان

بله، طبق قانون حداقل سن مجاز برای شرکت در بازی های اتاق فرار ترسناک 17 سال میباشد. در پرتال مای اسکیپ ، سعی کرده ایم بهترین اتاق فرار های تهران را به شما معرفی کنیم و امکان رزرو آن ها را برای شما فرآهم کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ روم با تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

اتاق فرار مگا اسکیپ-مگامال

اگر این اصل را فراموش کنید و یا به خوبی آن را رعایت نکنید، مطمئن باشید که محال است بتوانید معمای داستان را حل کنید و با موفقیت خروج و فرار از اتاق را انجام دهید. نکته جالب این بازی این است که هیچ گونه تم، سناریو یا حتی دکور خاصی در آن وجود ندارد. البته از نظر ریتم معمایی می‌تواند بسیار خاطره انگیز باشد و هر دوست دار معمایی را به چالش بکشد. البته که اسکیپ روم ترسناک با انواع ژانر های دیگر نیز ترکیب می شود و یک سناریو بهتر و جذاب تر می سازد اما در هر جال فراموش نکنید که تم اصلی آن ترس است. البته درجه ترس هر اتاق فرار با دیگری متفاوت است و شما می توانید بر اساس بازخورد مخاطبین آن ها را انتخاب نمایید. در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در تهران باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و …

  • مهمترین مزیت ایده اتاق فرار تقویت مهارت‌های کار تیمی، مهارت‌های فکری، اطلاعات عمومی، دقت و توجه و خلاقیت و از همه مهمتر توجه به محدودیت‌های زندگی است.
  • درجه سختی ۱۰۰ درصد، این بازی را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین حرفه‌ای‌های اتاق فرار کرده است.
  • مردم این شهر قتل‌های سریالی را با قتل الیسا بی‌ارتباط نمی‌دانند.
  • بازی Crimson Room نیز در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان اولین بازی ویدئویی اتاق ‌فرار معرفی شد.

علی الخصوص در مواقعی که چراغ ها خاموش می شوند از قوانین اسکیپ روم ترسناک است که در سر جای خود ثابت بمانید و حتی یک قدم هم جا به جا نشوید. چرا که در این مواقع اکتر بازی ورود پیدا می کند و یا قرار است داستانی با سرنخ هایی جریان پیدا نماید. اما شما در اتاق فرار ترسناک نیستند کع بترسید چرا که در این صورت به یک تونل وحشت معمولی رفته اید! در عین حال که به شدت ترسیده اید باید سر نخ های حل معماهای اتاق را پیدا نمایید تا از آن موقعیت دلهره آور خارج شوید. در حقیقت معلوم نیست که اتاق بعدی که در آن پا می گذارید کجاست و چه شرایطی دارد. پرتال اتاق فرار مای اسکیپ با هدف معرفی و رزرو اتاق فرار های ایران در سال 1398 راه اندازی شد.

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان

شعبه‌های مختلف اسکیپ کیوب موجب شده است، تا درمعرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهراننیز، اسمی از این اتاق فرار هیجان انگیز باشد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب در اپال مال سعادت آباد با دو بازی فعال از بهترین اتاق فرارهای تهران در غرب است. بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه!

در بازی این اتاق فرار می‌توانید تجربه مهیج و جذاب حل معماهای مختلف و مبتکرانه را به‌همراه ترس و اضطراب و هیجان به دست آورید. مخاطب اتاق فرار اقامتگاه ابدی آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات آن هم بین ۵ تا ۸ نفر است. آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد.

اتاق فرار چشم سوم

اگر هرگونه مشکل یا بیماری قلبی یا فوبیای تاریکی و فضاهای تنگ دارید، یا این که باردار هستید، اصلا بازی های ترسناک و هیجانی رو امتحان نکنید. بله، ما خوشحال خواهیم شد اگر برای جشن زادروز خود و دوستانتان یا برنامه های سورپرایز مجموعه برین گیم سنتر را انتخاب کنید. و حتما از قبل با برقراری تماس تلفنی به مجموعه اطلاع دهید تا بابت برنامه های که میتواند انجام شود هماهنگی صورت گیرد. و از بین دوستان، خانواده یا همکارانتون میتونن انتخاب بشن تا یک تیم سه تا شش نفره تشکیل بدید. ظرفیت هر بازی بر اساس فضای بازی انتخاب شده و پیشنهاد اکید ما اینه که تعدادتون بیشتر یا کمتر نباشه تا لذت کافی رو از بازی ببرید. در عین حال که معما های این اتاق هارا حل می کنید ، هوشیار باشید چرا که ممکن است هر لحظه در کنار خود شخصی را ببینید که قبلا نبوده است و اصلا اورا نمی شناسید.

دسته‌ها

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به اتاق فرار دژاوو می باشد. «هرسن» که به خوابگاه بینوایان نیز شهرت داشت، یک مدرسه‌ی شبانه روزی بود که کودکان بی‌سرپرست را ثبت‌نام می‌کرد. کودکان عجیب و گاه ترسناکی که هیچ مدرسه‌ی دیگری حاضر به پذیرفتن آن‌ها فیلم نفس نکش نبود. بله، بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه.

در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. هانتر هاوس اولین مجموعه اتاق فرار در جنوب تهران است که در شهرری واقع شده است.

از اون دسته سوالایی که جوابش کاملا سلیقه ای هست و نمیتونیم قطعی بگیم فلان بازی ترسناک تره چون همون بازی ممکنه برای شما زیاد ترسناک نباشه. مثل بازی تسخیر که از لحاظ معمایی بی نظیره و ترسناک هم هست اما ی سری بعد از بازی میگن معماهاش عالی و سخت بود اما ترسش ی ذره کم بود. این دقیقا همون چیزیه که همه جا باید اتفاق بیفته، یعنی ترس به اندازه و منطقی و معمای عالی. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است.