دریچه بازدید آلومینیوم گل سقفی

دریچه بازدید آلومینیوم گل سقفی

تهویه عباسی سازنده انواع دریچه های تنظیم هوا ( گرد و چهارگوش ) _ دمپر بین کانالی ، دمپر ضد حریق ، دمپر کانال های… دریچه های دسترسی فن کویل و داکت اسپلیت ، درب بازدید ، دریچه اسلوت ، فیلتر آلومینیومی ، کلاهک هوا ، انواع کانال های انتقال هوا و سایر تجهیزات… در یک نگاه تخصصی تر می توان پرکاربردترین انواع دریچه های زیر فن کویل را به دریچه های زیر فن کویل با شیار 18 سانتی، دریچه های زیر فن کویل خطی، دریچه زیر فن کویل طرح سقفی، دریچه زیر فن کویل پانچ اتاق عملی، دریچه زیر فن کوئل مشبک، دریچه زیر فن کوئل فضای باز و دریچه بازدید زیر فن کوئل تاسیسات تقسیم نمود. دریچه بازدید با کاربردهای گسترده ای که دارد؛ یکی از اجزای مهم و کلیدی سیستم تهویه هوای مطبوع به شمار می رود. انواع مختلف و متنوعی از دریچه های بازدید زیر فن کویل وجود دارد که هر یک برای محیط و شرایط خاصی ساخته شده اند.

توجه نمایید که این مورد بسیار مهم می باشد زیرا اگر حفره شما دارای زوایای ناهمگون باشد،برای نصب نمودن دریچه به مشکل برخورد خواهید نمود. مورد دیگری که برای اندازه زدن سایز دریچه باید در نظر داشته باشید این موضوع است که در حفره علاوه بر دریچه می بایست، فضای بادخور را نیز در نظر داشته باشید. از طرف دیگر باید توجه نمایید که لبه افقی دریچه می بایست دقیقا با لبه افقی حفره هم راستا باشد، در صورتی که برای این مورد بیرون زدگی وجود داشته باشد، نصب دریچه انجام نمی شود. دریچه بازدید همانگونه که از نام آن مشخص است، دریچه هایی هستند که به عنوان درب ورودی فضا یا بخشی در ساختمان ها تعبیه می شوند تا بر حسب نیاز یا در شرایط اضطراری بتوان از آنها استفاده نمود. نام دیگر این دریچه ها، دریچه های دسترسی می باشد زیرا می توان از آنها برای دسترسی سریع و راحت به بخش های خاصی استفاده نمود. بیشترین کاربرد دریچه بازدید، استفاده از آنها در محل قرارگیری دریچه ، موتور آسانسور و مواردی از این قبیل می باشد.

دریچه بازدید فلزی چهارگوش 20*30 سانت abs

از ورق آلومینیوم است و سطح بدنه آن با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشانده میشود . دریچه بازدید می باشد.دریچه بازدید از یک دربِ بازشونده و یک فریم جهت نگهدارندگیِ این درب تشکیل یافته است. لازم به ذکر است این دریچه بصورت سفارشی و متناسب با فضای محیط قابل رنگ آمیزی می باشد. دریچه دسترسی باعث می شود تا از لحاظ ظاهری، ساختمان دید بهتری داشته باشد و منظم تر به نظر برسد. برای اینکه دریچه های فوق دارای طول عمر بالایی داشته باشند باید از آلومینیوم کوره ای تولید شده باشند.

دریچه بازدید تأسیسات آب و فاضلاب برای دسترسی جهت رفع گرفتگی لوله‌ها، زانوها، سیفون‌ها و اتصالات آب و فاضلاب استفاده می­شود. شایان‌ذکر است که با استفاده از این دریچه­ها، دیگر نیازی به شکاف یا تخریب مسیر لوله‌ها و دیگر تأسیسات برای انجام تعمیرات نیست. ۲- دریچه بازدید آهنی با فریم و بدنه از جنس ورق روغنی و گالوانیزه با رنگ کوره‌ای . دریچه بازدید در مدل های آلومینیومی پلاستیکی چوبی و غیره به صورت توکار و روکار در کالاکیوسک تولید می گردد. آپادانا کالا به عنوان یکی از بزرگ ترین و مراجع تولیدکننده انواع دریچه بازدید توانسته تا خدمات خوبی به مشتریان خود در سطح عمده و خرده ارائه کند. آلیاژ به کار رفته در ساخت این محصول به گونه‌ای است که در مقابل انواع رسوبات مقاوم هستند و پس از گذشت مدت زمان طولانی به راحتی باز و بسته می‌شوند.

دریچه بازدید داکت اسپلیت

با درنظرگرفتن مسائل بررسی شده در متن تهیه دریچه دسترسی برای یک بنای استاندارد از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار دریچه بازدید است. در زمان خرید دریچه باید توجه کنید که درب‌های آنان به‌خوبی باز و بسته شده و ابعاد آن مطابق با حفره مدنظر شما باشد. هراندازه دریچه بازدید باکیفیت‌تر باشد، ایمنی ساختمان نیز بیشتر خواهد بود. در این خصوص می‌بایست هراز چندگاهی درپوش آن را بردارید و مسیر خروج سیالات را تمیز کنید.

  • ابعاد درب دریچه بازدید متناسب با ابعاد داخلی قاب دریچه بازدید ساخته و پس از آماده سازی ، مجهز به قفل یا لولا می شود .
  • دریچه بازدید چوبی یکی از انواع دریچه داکت اسپلیت و دریچه بازدید تاسیسات می باشد که به منظور پوشش شیرآلات تاسیسات، فن کویل و رایزرهای ساختمان نصب می شود و دسترسی سرویسکار به این بخش ها امکان پذیر می سازد.
  • همچنین برای ساخت دریچه بازدید فن کویل و داکت اسپلیت نیاز به ابعاد دستگاه اصلی بوده و بر حسب تجهیزات ابعاد دریچه مشخص خواهد شد.
  • دریچه بازدید از تخلیه محیط استخر گرفته تا دریچه های آبگیری آن، در انواع جنس مثل پلاستیک، برنج، آهن و … قابل استفاده است.
  • اگر بنا باشد دریچه بازدید با میچ از رو نصب گردد ، باید قبل از رنگ کاری جای پیچ ها تعبیه شوند ، لازم به ذکر است که میتوان دریچه بازدید رابا پیچ مخفی نیز نصب کرد .