تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها

ورود به کاخ سلطنتی قصر العالم ممنوع است، اما نمای زیبای آن از بندرگاه قابل رویت است. برج آل جلیلی و برج آل میرانی در گذشته برای حفاظت از کاخ سلطنتی ساخته شده بودند، اما امروزه تبدیل به موزه شده اند و ورود برای عموم مردم آزاد است. صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی است که شما می توانید تور عمان ارزان را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای سفر خود خریداری کنید. در این بخش تورهای عمان از ارزان به گران برای شما نمایش داده می شود و می توانید قیمت هر کدام از گزینه ها را با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی نیز مقایسه و تور مسقط مشاهده نمایید. همچنین فیلترهایی نظیر تعداد ستاره های هتل، امتیاز مسافران، نوع مکان اقامتی (هتل، بوتیک هتل، هتل آپارتمان)، هتل های زنجیره ای، قیمت و موقعیت مکانی می توانید جست و جو خود را دقیق تر کنید و بهترین تور عمان را برای سفر خود آنلاین بخرید.

تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها

مبلغ کرایه اتومبیل چهار چرخ محرک حدود 100 دلار است؛ البته خودروهای سواری معمولی هم با قیمت اجاره 30 دلار در روز در دسترس هستند. انتخاب‌هایتان برای اقامت در اینجا تنها محدود به هتل‌های لوکس و چند ستاره نیست، بلکه شامل مهمانخانه‌ها و اجاره آپارتمان و خانه از طریق Airbnb هم می‌شوند. هزینه اجاره آپارتمان و اتاق در اینجا ممکن است از دیگر شهرها در کشورهای همسایه بیشتر باشد اما در حد خالی کردن تمام حساب‌های بانکی‌تان نیست.

این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می‌شوند. این یعنی مدرسه‌ها تعطیل شده‌اند و بیشتر خانواده‌ها در مال‌ها، باغ‌ها و مراکز سرگرمی در حال تفریح و وقت گذراندن هستند. روز 23ام ماه جولای زمان برگزاری یک جشن بزرگ در سرتاسر کشور است؛ سالروز اولین روزی که سلطان قابوس سلطنت خود بر کشور را آغاز کرده است. خیابان‌ها با پرچم‌ها، چراغ‌های رنگارنگ و تصاویر سلطان تزئین می‌شوند. این جشن یکی از بهترین رویدادها برای شرکت کردن در تور عمان است. مسافران تور عمان می‌توانند در اینجا منظره‌هایی شگفت‌آور و یک تجربه طبیعی به‌یادماندنی داشته باشند.

تور عمان به صورت هوایی برگزار می شود و از آنجایی که فاصله زیادی با ایران ندارد شاید نهایتا 2 ساعت در پرواز باشید. یکی از جالب ترین و هیجان انگیزترین سفرها به عمان سفر با تور کشتی کروز است که جزو سفرهای لوکس و بسیار جذاب می باشد. کشتی هایی شیک و مجلل که در آب های نیلگون خلیج فارس لنگر می گیرند و از مرزهای آبی امارات و عمان می گذرند. تور عمان معمولا در فصل زمستان طرفداران بیشتری دارد؛ چرا که هوای آن منطقه گرم است و هرچه به سمت تابستان بریم گرمای هوا شدید تر و آفتاب آن سوزان تر می شود. تور عمان از شیراز سفری ایمن با تور لیدرهای مسلط و آشنا به کار، سفر ایمنی را برای گردشگران به همراه خواهد داشت. بهترین زمان سفر، بهترین قیمت و بهترین هتل ها را با تور عمان از شیراز تجربه خواهید کرد.

جایی که از نظر امکانات رفاهی چیزی کم از رقیب اصلی خود امارات نداشته و با سرعت بسیار زیادی نیز در حال ساخت امکانات رفاهی، هتل‌ها و مراکز تفریحی است. مسقط به عنوان پایتخت کشور عمان و مهم‌ترین شهر توریستی این کشور، اگرچه به مانند سایر شهرهای بزرگ کشورهای ثروتمند خلیج فارس، لوکس و مدرن نیست، اما صفا و صمیمیت خاصی داشته و بافت سنتی بسیار زیبایی دارد. خبر خوب برای علاقه‌مندان به داشتن یک تور ارزان عمان این است که غذا خوردن در این سرزمین نسبتا کم هزینه است. بیشتر رستوران‌ها و کافه‌ها متعلق به کارگران مهاجر هستند؛ عمدتا از شبه قاره هند یا از کشور همسایه یمن. شما می‌توانید ساندویچ و خوراکی‌های ساده را تنها با چند دلار تهیه کنید.

  • وادی دَربات که از مشهورترین وادی های پادشاهی عمان است، در شهر صلاله قرار دارد.
  • کوهستان‌ها در سرتاسر کشور کشیده شده‌اند و درونشان غارهای اسرارآمیز و وادی‌های خارق‌العاده را جای داده‌اند.
  • تفریحات آبی امن برای کودکان و بزرگسالان، انواع سرسره های آبی و استخرهای بزرگ سرپوشیده و روباز، این پارک را تبدیل به مکانی جذاب برای توریستها و مردم محلی کرده است.

پایتخت عمان ، مرکز یکی از بازترین جوامع خاورمیانه ، در دل خود تاریخ ، معماری خیره کننده و مرتفع ترین رشته کوه های منطقه را دارد. موزه‌ی بيت الزبير و مسجد سلطان قابوس دو مورد از تجربه‌ی تاریخ عمان هستند. مردم مسقط علاقه‌ی خاصی به بازگو کردن تاریخ کشورشان دارند و با گردشگران خارجی هم رفتار بسیار صمیمی دارند. کشور عمان در انتهای جنوبی شبه جزیره عربستان واقع شده ، این کشور با امارات متحده عربی ، عربستان سعودی و یمن مرز مشترک دارد.

لیست هتل ها و قیمت ها

نگاهی به نقشه کشورهای همسایه کافی است تا بهترین مقاصد یکی پس از دیگری نمایان شوند. سوریه و عراق در غرب به عنوان شهرهایی برای سفر مذهبی، امارات متحده عربی با وسوسه بر انگیزترین انگیزه های تجاری و تفریحی، ترکیه با جاذبه های لوکس و بازارهای پر زرق و برق و عمان همسایه جنوبی ما با سواحلی رویایی. وب سایت هتل های عمان مشخصات و قیمت های هر هتل و هر نوع اتاق را منتشر می کنند. وب سایت های ایرانی بسیاری نیز امتیاز هتل ها را گرفته و شما با ورود به سایت های ایرانی می توانید با چند کلیک ساده اتاق مورد نظر خود را در هتلی مناسب رزرو کنید.

هزینه جابه‌جایی در تور عمان

شنایی با نوع زندگی، آداب غذا خوردن، نوع پوشش، چگونگی زندگی بومی و … این امکان را به شما می‌دهد که سفری به‌یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود فراهم کنید. شناخت هنرمندان عرب که با دست‌های خود صنایعی را می‌سازند که بتوانید از آن به عنوان سوغات کشور عمان خریداری نمایید. این قلعه در جایی بسیار عجیب ساخته شده و دسترسی به آن فقط از طریق پرواز امکان‌پذیر است.

مسقط در عمان قرار دارد و یکی از مقاصد زیبا برای گردشگری است. در گذشته این شهر به خوبی امروز شناخته نشده بود و گردشگران کمتری به آن توجه می کردند اما امروزه به سرعت در رشد است و کم کم آمار گردشگران آن بیشتر می شود. رنج کلی هزینه ها برای این سفر حدودا از 4 میلیون تومان شروع می شود و شما با اطمینان به آژانس پرنده مهاجر می توانید سفری لوکس و به یادماندنی را در این شهر تجربه کنید. آب و هوای عمان بیابانی گرمسیری است و می توان گفت که شبیه به شهرهایی همچون دبی و لاپاز (مکزیک) است. فصل تابستان بسیار گرم و مرطوب می باشد و دمای هوا در طول روز به 38 درجه سانتی گراد هم می رسد.

هتلهای خوب صلاله