کلاهک دودکش مدل DN-G1 فروشندگان و قیمت لوازم جانبی لوازم خانگی

لوله سیمانی دودکش به همراه کلاهک سیمانی با کیفیت عالی و تضمینی بفروش میرسد . قیمت دودکش سیمانی و کلاهک سیمانی ساخته شده از بهترین متریال را از ما بخواهید. در صورت استفاده از ورق روغنی، سیاه و حتی گالوانیزه در ساخت کلاهک برای جلوگیری از اکسیده شدن و زنگ زدگی و استهلاک زودرس، بر روی سطح آن از پوشش رنگ کوره ای استفاده میشود و با توجه به فشار هوای خروجی، تعداد پره های آن مشخص میشود. همانطور که اشاره گردید انواع کلاهک دودکش از گذشته تا زمان حال جهت تخلیه دود و آلاینده در بام ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفته که به تفصیل در مورد تمامی مدل های متنوعِ کلاهک دودکش خواهیم پرداخت.

پمپ کولر آبی موتوژن MOTOGEN

در صورتیکه از ورق یک میل و کمتر برای ساخت کلاهک دودکش گرد استفاده گردد نقاط اتصال آن بصورت نقطه جوش و اگر ضخامت ورق بالاتر از یک میل باشد از جوش با الکترود جوشکاری استفاده می شود. اگر نوع آلاینده از فعل و انفعالات شیمیایی، اسیدی و خورنده باشد، برای جلوگیری از استهلاک زودرس از ورق استیل نگیر با عیار ۳۱۶ استفاده می شود. سیستم دودکش صنعتی با دیگر دودکش‌ها کمی متفاوت بوده و به‌دلیل وجود حرارت بالاتر و تنوع گازهای سمی باید میزان ضخامت دیواره‌ها بیشتر از حالت عادی باشد. همچنین کلاهک نصب شده در قسمت پایانی دودکش باید از نوع کلاهک H، کلاهک پره‌ای و گردان باشد. کلاهک‌های نام برده به افزایش راندمان خروج گازهای سمی و تهویه جریان هوا کمک بیشتری خواهند کرد. از کلاهک‌های دودکش صنعتی در کارخانه، انبار و کارگاه‌ها استفاده خواهد شد.

دو قطار فوق‌العاده زنجان به مشهد به مناسبت ۲۸ صفر اختصاص یافت

کلاهک دودکش چینی با طرح چهارگوش نیز همانند مورد قبلی بوده و تفاوتی با آن ندارد. بسیاری مواقع ممکن است با ورود برخی اشیا به درون لوله دودکش باعث مسدود شدن مسیر آن شوند. یا در برخی مواقع دیگر پرنده‌ای بر روی دهانه آن لانه کند و یا حتی ممکن است به دلیل وزش بادهای فصلی، منو اکسید به درستی از دودکش خارج نگردد و خطراتی را ایجاد نماید. از این رو و به جهت جلوگیری از اتفاق افتادن چنین مسائلی، توصیه می‌شود که در انتهای دودکش از کلاهک دودکش استفاده شود.

قیمت ورق

کلاهک دودکش مدل DN-G1 فروشندگان و قیمت لوازم جانبی لوازم خانگی

همچنین از خروج اخگرها از دودکش جلوگیری می کند و از آتش سوزی سقف جلوگیری می کند. تاج دودکش بالای دودکش را می پوشاند تا از آن در برابر عوامل محافظت کند. تاج مایل باید یک شیب رو به پایین ایجاد کند که امکان خروج آب را فراهم کند. این قسمت از دودکش از ورود آب به دودکش جلوگیری می کند، اما از ساییدگی و پارگی سنگ تراشی نیز جلوگیری می کند.

فواصل بین پره‌های کلاهک دودکش پره‌ای گرد، به گونه‌ای تنظیم شده است که از نفوذ آب، گرد و خاک و پرندگان به درون کلاهک دودکش دودکش جلوگیری می‌کند. ارتفاع استاندارد جهت نصب پایه کلاهک دودکش پره‌ای حدودا 30 سانتی متر بوده که بنا به ضرورت قابل تغییر است. کلاهک کلبه ای در مکش دی اکسید کربن متصاعد شده از شومینه های ساختمانی نیز می توان به کار برود. ساختار زیبا و دکوراتیو این کلاهک ها در بام های مسطح و شیبدار بهترین گزینه می باشد. به همین جهت استفاده از آنها در انواع پروژه های ساختمانی و صنعتی گزینه ی مناسبی محسوب می شود. همچنین از این کلاهک ها برای تامین هوای آزاد اتاق هواساز نیز استفاده می گردد.

  • باران و برف می تواند باعث ترک خوردن و خرد شدن تاج دودکش شود و سوراخ ها و شکاف هایی را برای نفوذ آب ایجاد کند.
  • با توجه به پوشش خاص کلاهک کلبه‌ای استفاده از آن در مناطق خاص با شرایط آب و هوای نامناسب امری مهم تلقی شده و مقاومت خاصی در برابر انواع بارش به‌ویژه برف کاربرد خواهد داشت.
  • آنها بدون درپوش دودکش طراحی نشده اند، اما همه این را نمی دانند.
  • معمولا کلاهک کلبه ای از سه قسمت پایه، گریل های موازی و کلاه بام تشکیل می شود که ارتفاع پایه بصورت استاندارد در حد ۳۰ سانت و تعداد پره ها ۴ عدد می باشد.
  • عموما ضخامت ورق بکار رفته در ساختار کلاهک کلبه از ورق یک میلیمتر می باشد.

این محصول از یک پایه استوانه ای و تعدادی پره ی گریلی گرد در بالای پایه و یک کلاه مخروطی بعنوان تاج تشکیل شده است. از این محصول بر روی لوله های دودکش موتورخانه با مقطع گرد استفاده می شود. این کلاهک دودکش نیز از کلاهک های قدیمی اما استاندارد می باشد که به تعداد زیاد در بام ها برای حفاظت دهانه خروجی لوله های دودکش از انواع آسیبها و تخریبهای مختلف از جمله آب باران، برف و پرندگان مورد استفاده قرار میگیرد. تمام مقاطع این کلاهک دودکش بصورت گرد و استوانه ای می باشد و از چهار قطعه ی گرد که به شکل تو در تو به هم چفت و مونتاژ می شوند ساخته شده است. نکته مهم در ساخت این مدل این است که تمامی اجزای این قطعات گرد باید دارای قطری حداقل همسان با لوله ی اصلی دودکش که دود از آن خارج می شود باشد.

اگر یک وجه از وجوه پایه ی کلاهک دودکش ژاپنی با مانع مواجه باشد، پره های کلاهک پره ای بصورت سه طرفه ساخته می شود. از جمله کاربردهای اصلی کلاهک پره ای استفاده از آن در دهانه ی خروجی لوله های دودکش موتورخانه در بام می باشد . در واقع نصب غیر استاندارد و غیر اصولی دودکش باعث می شود که دود به خوبی خارج نشود.