پرده زبرا چیست؟ مزایا و معایب استفاده از پرده های مدرن زبرا ابزار پرده

قابلیت تولید در ابعاد و اندازه های گوناگون و نصب آسان پرده زبرا تصویری سبب گردیده است که استفاده از آن در محیط های مختلف به شدت ویستا پرده رایج گردد. ویژگی های زیاد این پرده آن را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پرده های سال تبدیل نموده است. اگر آلودگی های موجود روی پرده توسط مرحله اول پاک نشد، می توانید پرده را کاملا از محل نصب جدا کنید و روی زمین با آب ولرم خیس کرده و توسط شوینده مناسب، پرده زبرا را بشویید. توجه داشته باشید که در این روش اصلا نباید از محلول وایتکس استفاده کرد. اما پرده زبرا بهترین گزینه برای افرادی است که دوست دارند بیشتر از تابش نور آفتاب بهره ببرند و فضای روشن تری داشته باشند.

این مدل زبرا هم بنا بر جنس چوبی که برای ساخت آن استفاده‌ می‌شود، قیمت‌های متفاوتی دارد. همچنین این نوع زبرا به دلیل قابلیت شستشوی آسان و گردگیری در کمترین زمان ممکن‌، می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای آشپزخانه باشد. متریال‌های چوبی که تنها برای زبرا ارائه‌ می‌شود‌، می‌تواند بوی خوش چوب و سرزندگی طبیعت را به محیط خانه و محل کار شما هدیه دهد. همانطور که تا این قسمت از مقاله بیان کردیم پرده‌ زبرا از طرح و مدل‌های متنوعی برخوردار است.

پرده زبرا چیست؟ مزایا و معایب استفاده از پرده های مدرن زبرا ابزار پرده

برای خرید پرده زبرا دو مکانیزم می توانید بصورت آنلاین و یا حضوری از اکباتان دیزاین اقدام کنید. همینطور برای خرید می توانید بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. انواع پرده زبرا، بهترین گزینه برای حفظ حریم شخصی شما خواهد بود، گاهی اوقات دل‌تان می‌خواهد از نور آفتاب لذت ببرید ولی ایستادن در پشت پنجره مشکل ساز و آزار دهنده خواهد بود. خبر خوب این است که پرده زبرا این مشکل شما را حل کرده و حفظ حریم شخصی توام با لذت از طبیعت را به دنبال خواهد داشت. خبر خوب این است که به دلیل پیشرفت تکنولوژی، امروزه انواع پرده‌ زبرا کلاسیک که مناسب برای مکان‌های اداری است نیز طراحی و تولید می‌شوند.

  • این طرح ها ممکن است همانند طرح کاغذ دیواری به صورت الگویی و تکرار شونده باشند.
  • اما ایجاد یک تغییر اساسی در محیط داخلی خانه مستلزم صرف هزینه‌های هنگفتی است.
  • در نوع ریموتی، این امکان وجود دارد که پرده را از فاصله دور و به وسیله یک ریموت کنترل تنظیم نمود.
  • این سایه ها به دلیل داشتن پوشته های شفاف و ساختار منحصر به فرد خود بسیار جذاب و محبوب هستند.
  • با وجود پرده زبرا شما می توانید نور محیط و خانه را متناسب با علاقه خود تنظیم کنید.
پرده زبرا طیف وسیعی از رنگ ها را در بر می گیرد که قابلیت هماهنگی با اکثر متریال ها مانند کاغذ دیواری، پارکت و لمینت و اکثر مبلمان و لوازم منزل را دارند. پرده زیرا از جنس پارچه است و ظاهری که دارد، شبیه به ظاهر پرده کرکره ای است. پرده زبرا از یک لایه پارچه و یک لایه تور تشکیل می شود که به شکل موازی و در فرم افقی تکرار می شوند. دوخت پرده زبرا بسیار ظریف و زیباست که باعث ایجاد ظاهری شیک در پرده می شود. پرده های زبرا، شبیه پرده های کرکره ای هستند و تنها تفاوتی که با آن ها دارند، جنس پارچه ای آن هاست.

قیمت به صرفه‌ی پرده زبرا برای ادارات، همچنین امکان چاپ تصاویر و علائم سفارشی روی پرده زبرا نیز دلیل دیگری است که آن را تبدیل به پرده‌ای محبوب و مناسب شرکت‌ها و ادارات کند. این پرده ها به واسطه جنس و متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته است قابلیت شست و شوی مداوم را فراهم نموده است. این ویژگی باعث گردیده است تا بسیاری از بانوان به ویژه خانم های خانه دار ایرانی که اهمیت فوق العاده به تمیزی و پاکیزگی محیط اطراف زندگی خود می دهند، علاقه فراوانی به این نوع پرده داشته باشند. بعد، پایه سقفی را به صورت افقی و هم راستا با آن، زیر پایه دیواری با پیچ و مهره نصب کنید.

پرده زبرا کد ۲۰۰۸

کافیست عبارت خرید پرده زبرا را در گوگل سرچ کنید، به اندازه تمام دنیا برای شما طرح و رنگ برای مدل زبرا نشان میدهد. علاوه بر آن شما می توانید طرح درخواستی خود را سفارش دهید تا روی آن چاپ شود. یکی از مهم ترین تفاوت پرده شید و زبرا آن است که پرده شید قابلیت ایجاد سایه روشن ندارد و برای عبور نور فقط باید باز و بسته شوند. با وجود پرده زبرا شما می توانید نور محیط و خانه را متناسب با علاقه خود تنظیم کنید. این پرده، بسیار انعطاف‌پذیر و همه‌کاره است و می‌تواند به‌صورت سفارشی ساخته شود تا تقریباً با هر شکل یا اندازه‌ای از پنجره مطابقت داشته باشد.

پرده زبرا کد ۲۰۰۶

برای خرید پرده می توانید با خیالی آسوده به فروشندگان برترخانه پردهبسپارید تا با قیمتی مناسب بهترین کیفیت را به شما معرفی نمایند. فروشگاه اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان فعالیت دارد. ارائه معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است که همواره بتوانیم رضایت مشتریان را بدست آوریم.

همینطور اگر پنجره شما قاب ندارد برای عرض پرده اندازه عرض پنجره به اضافه 5 الی 10 سانتیمتر و برای ارتفاع آن از سقف تا 10 الی 15 سانت پایین پنجره یا زمین را اندازه گیری نمایید. همان‌طور که‌ می‌دانید بهتر است انجام هرکاری را به متخصص و فردی که در آن کار مهارت دارد واگذار کنید. اما اگر دسترسی به این افراد را نداشتید و شخصا مایل به نصب پرده بودید این قسمت از مقاله را از دست ندهید. ما به خود اطمینان داریم و کافیست یکبار خرید انجام دهید تا مشتری دائمی ما شوید و ما را به دوستان خود معرفی نمایید.

اما اگر به گزینه های بیشتری نیاز دارید، بستر آنلاین می تواند به شما کمک کنید، روی سایت سنجاق می توانیم نصابان زیادی را برای انجام این خدمت به شما معرفی کنیم. علاوه بر محله نکته دیگری که باید به آن توجه کنید هزینه رفت و آمد، نصاب برای انجام کار است. هرچقدر محل کار شما با نصاب فاصله بیشتر داشته باشد هزینه نصب پرده زبرا بالاتر خواهد رفت. علاوه بر این اگر تعداد پرده ها و یا زحمت آنها زیاد باشد و مدت زمان انجام کار را طولانی تر کند، به طوری که نصاب مجبور به رفت و آمد چند باره شود، قیمت نصب پرده نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت. در این موارد باید نزدیکی این دو محل را در هنگام انتخاب نصاب مورد توجه قرار دهید. طبیعی است که هرچقدر تعداد پنجره ها و تعداد پرده ها بیشتر باشد، هزینه نصب پرده زبرا بالاتر خواهد رفت.

برای این که بتوانید دکوراسیون جذابی را برای منزل خود بسازید، لازم است هنگام خرید پرده زبرا نکات زیر را مدنظر قراردهید. وقتی می‌خواهید منظره‌ای را بدون هیچ مانعی از داخل ببینید، می‌توانید پرده‌های زبرا را بالا بکشید و هنگامی که می‌خواهید حریم خصوصی داشته باشید، آن‌ها را پایین بدهید. پرده‌های زبرا منظره‌ای کاملاً مدرن با ظاهری رؤیایی ایجاد می‌کنند. نگهداری آن‌ها آسان است، ظریف هستند و به شما اجازه می‌دهند بتوانید حریم خصوصی و نور را کنترل کنید. دیجی پارکت | فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی پارکت کفپوش کاغذ دیواری پرده زبرا و.. برای نصب پرده زبرا بر روی دیوار، ابتدا ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر از محل اندازه گیری پایه پرده به سمت داخل رفته و علامت زده و سوراخ کنید.