لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو-آل اسکیپ

با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید. پیدا کردن ترسناکترین اتاق فرار در تهران شاید کمی مشکل به نظر برسد. جستجوی طولانی مدت در سایت‌های مختلف برای پیدا کردن انواع اتاق فرار با سناریوهای گوناگون، کار راحتی نیست. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم، ساعت‌ها جستجو و تحقیق کنیم و در نهایت به لیست جذابی دست پیدا کنیم.

اتاق فرار دانجن

همین مسئله باعث می‌شود که اکثر ساکنان پایتخت ترجیح بدهند به جای ماندن در ترافیک و صرف وقت و هزینه رفت و آمد، در محله‌ای که خانه یا محل کارشان در آن واقع شده است به تفریح بپردازند. محله‌های شرق تهران مانند نارمک، تهران پارس، سایت مورد نظر شهید مدنی و… از جمله مناطقی هستند که امکانات فراوانی از جمله اتاق فرارهای متنوع دارند و نیازی نیست برای حضور در اسکیپ روم متحمل صرف هزینه و زمان شوید. از جمله اتاق فرارهای این محله‌ها می‌توان به جزا، خط خون، بنت، نبش قبر، گورستان، راز، هویت و… اشاره کرد. اگر از تفریحاتی مانند رفتن به کافه‌ها و رستوران‌های پرطرفدار شهر خسته شده‌اید؛ بد نیست برای این آخر هفته به سراغ یک سرگرمی جدید و جذاب مانند اسکیپ روم یا اتاق فرار بروید و تجربه متفاوتی داشته باشید. اسکیپ روم یک بازی گروهی است و علاوه بر ساختن یک خاطره خوب در کنار عزیزانتان، مزایای دیگری از جمله تقویت روحیه همکاری و همدلی، تقویت قدرت حل مسئله و… هم خواهد داشت. در ادامه بیشتر با ویژگی‌ها و امکانات اتاق فرارهای شهر تهران آشنا خواهید شد.

معمولا نوع هیجان بازی‌هایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، بسیار مطلوب بوده است و سناریو‌ها استانداردی بین المللی و جذابی برای بازی‌های اتاق فرار در تهران ایجاد کرده‌اند. این اتاق فرار نیز، در لیستمعرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهرانقرار می‌گیرد. این اتاق فرار یکی دیگر از اتاق های فرار تهران از مجموعه اتاق فرار انگیما به شمار می‌رود و همان‌طور که از نام آن معلوم است سبک آن ترسناک است. این بازی به‌صورت چهار تا 5 نفره صورت می‌گیرد، شما با این اتاق فرار می‌توانید لحظات مهیج و ترسناکی را برای خود رقم بزنید و با معماهای اتاق فرار هوش خود را به چالش بکشید.

  • اگر شما هم از افراد دسته دوم هستید و به چالش‌های این‌چنینی مثل حل معما و تجربه فعالیت‌های هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب برای شماست تا با بهترین اتاق فرارهای تهران آشنا شوید و تجربه‌ای متفاوت به‌دست آورید.
  • تجربه مکانی هیجان‌انگیز و شبیه به آنچه در بازی‌های ویدئویی و فیلم‌ها دیده‌اید را این بار به‌طور واقعی و به‌همراه دوستان و خانواده‌تان در اتاق فرار اپیک اسکیپ به دست خواهید آورد.
  • این آزمایش از سال ۱۹۸۰ شروع شده و در تا الان هم ادامه‌دار بوده است.
  • این مجموعه امکانات مطلوبی دارد، از جمله جای پارک، سالن انتظار، امکان برگزاری جشن تولد و دستکش و الکل.
به زبان ساده، بخش شناختی ذهن ما ، بخش احساسی رو متقاعد می‌کنه که همه چی روبراهه و مشکلی نیست.

مجموعه اتاق فرار دژاوو

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو-آل اسکیپ اما ناگهان، فقط در عرض پنج سال، ایده بازی موقعیت خود را به عنوان یکی از مکان‌های ثابت سرگرمی در سراسر آسیا و اروپا تثبیت کرد. ظرفیت هر بازی بر اساس فضای بازی انتخاب شده و پیشنهاد اکید ما اینه که تعدادتون بیشتر یا کمتر نباشه تا لذت کافی رو از بازی ببرید. زمان بندی سانسها مخصوصا در ایام تعطیل فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم.

کدام تیم ها می توانند به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کنند؟