قیمت لپ تاپ دانشجویی لپ تاپ دانش آموزی

با راهنمای بهترین لپ تاپ دانشجویی قیمت مناسب، همراه پلازاباشید. ارزان‌ترین مدل «لپ‌تاپ لنوو V15» از نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی TN مات با وضوح HD، رم ۴ گیگابایت DDR4-2400، پردازنده‌ی دوهسته‌ای اینتل Celeron N4020 و یک ترابایت هارددیسک بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این نسخه به خصوص مورد بررسی ما 256 گیگابایت از نوع SSD است و 8 گیگابایت حافظه‌ی رم این سخت افزار را همراهی می‌کند. در بخش صفحه نمایش با یک پنل 13.3 اینچی از نوع IPS با رزولوشن QHD مواجه هستیم که روشنایی 400 نیتی، فناوری True Tone و Wide Color P3 برای آن در نظر گرفته شده است. کیفیت این صفحه نمایش واقعا عالی است و قطعا از مشاهده‌ی محتوا در آن بینهایت لذت خواهید برد. بخش باتری که معمولا ضعف عموم لپ تاپ‌ها است در مک بوک ایر 2020 به یک نقطه قوت تبدیل شده و حالا این محصول به لطف تراشه‌ی M1 می‌تواند با یک بار شارژ بیشتر از 2 روز دوام بیاورد که عملکرد بی‌نظیری است.

این محصول با ضخامت 22.9 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرم ، یک مزیت برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی است که حرکت بسیاری از لپ تاپ های 15.6 اینچی را تسهیل می شما می توانید اینجا نگاه کنید کند. به طور کلی ، Lenovo IdeaPad S145-15IGM یک محصول کلی منظوره با کیفیت ساخت متوسط ​​است و می تواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که می خواهند برای زندگی روزمره خود لپ تاپ تهیه کنند. امکان افزودن RAM و نصب حافظه SSD در این محصول وجود دارد که ارزش خرید بالایی را به آن بخشیده است. از صفحه نمایش 15.6 اینچی و یک صفحه Full HD TFT با روکش مات استفاده می کند. بلندگوهای این محصول از سری SonicMaster هستند که با استفاده از آنها می توانید صدای با کیفیت و شفافی را تجربه کنید. این لپ تاپ با وجود ضخامت بدنه تقریباً 27 میلی متر فقط حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و بنابراین گزینه خوبی برای حمل و نقل مداوم است.

  • در کنار این‌ها می‌توانید به موارد دیگر مثل اندازه کوچک و وزن نیز توجه داشته باشید.
  • ولی اکثر لپ تاپ‌های 14.1 اینچی ضعیف‌تر از نمونه های هم قیمت 15.6 اینچی هستند و قابلیت ارتقای آنها هم کمتر است.
  • اگر هم علاقه مند به خرید این لپ تاپ هستید می‌توانید با مشاوره رایگان از سوی ما به راحتی این لپ تاپ را به همراه گارانتی معتبر 1 ساله خریداری کنید.
به شما پیشنهاد می‌کنیم دسته بندی لپ تاپ های مهندسی را حتما ببینید. لپ تاپ های سری X515 از برند ایسوس دارای چندین کانفیگ و مدل مختلف موجود در دیجی 63 هستند. نسخه X515eb این لپ تاپ دارای ظاهری بسیار زیبا به همراه مشخصات سخت افزاری همانند پردازنده نسل 11 مدل Core i5 1135G7 و کارت گرافیک GeForce MX330 و 1 ترابایت حافظه HDD است. فرکانس ۱.۲ تا ۳.۴ پردازنده‌ این لپ‌تاپ در کنار رم ۸ گیگابایت از نوع DDR4 به همراه حافظه داخلی هارد دیسک یک ترابایتی کیفیت بالا و مناسبی را برای این لپ تاپ به ارمغان آورده است. اگر به‌دنبال یک لپ‌تاپ برای انجام کارهای روزمره، امور تحلیلی هستید این مدل از لپ‌تاپ‌های لنوو انتخاب مناسبی است. این لپتاپ نمایشگری با وضوح 768×1366 دارد، در حالی که مدل‌های دیگر را با نمایشگر کوچکتر اما وضوح بالاتر 1080×1920 نیز می‌توان پیدا کرد و سایر مشخصات فنی آنها با یکدیگر یکسان است.

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع ارزان قیمت در سال 2022

مدل در نظر گرفته شده برای آن Intel UHD Graphics 620 نام دارد که از سرعت مناسبی برخوردار است. تقریبا غیر ممکن است درباره کامپیوتر، لپ تاپ و تجهیزات آن صحبت کنیم ولی از ایسوس اسمی برده نشود. این کمپانی محبوب در هر رده قیمتی محصولی را برای شما در اختیار دارد. لپ تاپ‌های ایسوس به کیفیت و کارایی بسیار بالای خود معروف بوده‌اند. این محصول نیز در کنار قیمت ایده‌آل خود از سخت افزار مناسبی نیز برخوردار است. از پورت‌های این محصول می‌توان به دو پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 و یک پورت HDMI اشاره کرد.

به طور کلی ، Lenovo IdeaPad 3 یک محصول خوب با کاربردهای عمومی و کیفیت ساخت متوسط ​​است و می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که می خواهند برای انجام کارهای روزمره خود لپ تاپ بگیرند. سخت افزار به کار رفته در IdeaPad 3 مثال خوبی است ، اما شما فقط می توانید برای کارهای روزمره و اجرای برنامه های سبک به آن اعتماد کنید. صفحه نمایش این مدل یک مدل کاملاً معمولی و اساسی است اما در این محدوده قیمت نباید انتظار بیش از این را داشته باشید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15ITL05 (Core i5_MX

قیمت لپ تاپ دانشجویی لپ تاپ دانش آموزی پردازنده تاف گیمینگ F15 تقریباً با اکثر لپ‌تاپ‌های دیگر در این محدوده قیمتی فرق می‌کند. از آنجایی که این لپ‌تاپ از پردازنده i5 نسل 10 استفاده می‌کند، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی برای کسانی که کار‌های پردازشی سنگینی انجام می‌دهند. این دستگاه همچنین با توجه به رم 8 گیگابایتی خود می‌تواند برای دانشجویان رشته کامپیوتر، حسابداری و یا گرافیک که از نرم‌افزار‌های نسبتاً سنگینی استفاده می‌کنند، مناسب باشد. شایان ذکر است عمر باتری طولانی (6 ساعت) این دستگاه آن را به یکی از لپ‌تاپ‌های مورد نیاز دانشجویان تبدیل کرده است. اگر قصد خرید یک لپتاپ ارزان قیمت را دارید اما در میان گزینه‌های متنوع گیج شده‌اید، این مطلب برای شماست. در این راهنمای خرید قصد داریم چند لپتاپ دانشجویی عالی اما ارزان‌تر از ۲۰ میلیون تومان را برایتان معرفی کنیم.

باتری در لپ تاپ مناسب دانشجویی