علت خراب شدن باطری خودرو علت خراب شدن باتری ماشین ایرانی و خارجی باطری مارکت-مستر انرژی پلاس

این دو نوع باتری هریک مزایا و ویژگی‌هایی دارند که یکی را از دیگری برتر می‌سازد. سفیر های تک استارت در کم ترین زمان ممکن و به صورت رایگان، باتری خودروی شما را در موقعیت مکانی شما نصب میکنند. ارسال و تعویض رایگان باطری خودرو در محلبه صورتشبانه روزیدر کمترین زمان ممکن.

بنابراین یکی از علائم خرابی باتری این است که هنگام استارت زدن، باتری نتواند استارت را به حرکت در آورد. در انتخاب باتری مناسب برای خودرو باید به مشخصات فنی خودرو مانند میزان آمپر مورد نیاز در سیستم الکتریکی خودرو، قدرت دینام برای شارژ باتری و فضای موجود برای قرارگیری باتری توجه شود. میزان آشنایی صاحب ماشین با خودرو و سیستم فنی آن نیز در انتخاب باتری ماشین اهمیت دارد. اگر فرد زمان و حوصله‌ی کافی برای بررسی باتری را داشته باشد، باتری اسیدی انتخاب بدی نخواهد بود. برای افرادی که این زمان و حوصله را ندارند، باتری اتمی گزینه بهتری است. توجه داشته باشید که باتری های اسیدی برای آب و هوای سرد مناسب ترند.

بله، باتری های عرضه شده در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. اشجع باتری دارای واحد تحقیق و توسعه متشکل از اساتید دانشگاهی و داشجویان دکتری حوزه مهندسی برق و فیزیک و شیمی می باشد و این شرکت تحقیق و توسعه را یکی از ارکان اصلی رشد و تصاحب بازارهای خارجی می داند. سرمایه گذار این مجموعه هلدینگ گروه قطعات خودرو عظام از تولید کنندگان بزرگ و خوشنام قطعات خودرو کشور می باشد.

از بین این دو باتری، باتری های اتمی دارای یک درب بوده و میزان ماندگاری آن بیشتر و آلودگی کمتری دارند. از دیگر رو نگهداری باطری های اتمی نیز راحت تر است و روی جعبه آن عبارت بدون نیاز به تعمیر نیز درج شده است. باطری های ماشین در اندازه های مختلفی تولید می شوند و شما باید دقت داشته باشید تا باطری با اندازه درست را خریداری نمایید. باطری های کوچکتر به سرعت خراب شده و باطری های بزرگ سبب آسیب دیگر اجزا ماشین می شوند. باتری های کارپیل جزو محصولات تولیدی شرکت آکو باتری می باشند و جزو باتری های خوب موجود در سطح بازار هستند. باتری زیتکس گلد در صورت خرابی توسط شرکت در محل مشتری گارانتی میگردد.

باطری‌های سیلد از صفحه سرب و کلسیم ساخته شده و در عین حال نیاز به هیچ مراقبتی ندارند. این نوع از باتری‌ها، مقاومت زیادی در برابر دشارژ شدن داشته و همچنین زمان کمی برای عمل شارژ نیاز دارند.باطری‌ اسیدی نسبت به نوع اتمی، زمان طولانی‌تری عمر می‌کنند. با این حال بسیار مراقب باشید که به‌صورت کامل شارژ خالی نکنند؛ زیرا در صورت دشارژ شدن، متریال آن معیوب شده و خاصیت خود را از دست می‌دهند.

  • تاکنون برای شما پیش آمده که حین رانندگی ناگهان خودروی شما خاموش شود و هرچه استارت می‌زنید، خودرو روشن نشود؟ به نشانگر سوخت خودرو نگاه می‌کنید که نشان از کافی بودن بنزین در باک خودرو دارد.
  • به جای بوق برقی از یک زنگ معمولی استفاده می شد ، چراغهای جلویی ماشین از گاز تغذیه می کردند و موتور با میل لنگ استارت می خورد.
  • نشانه سوم هم شیرین شدن آب باتری است که در صورت کنترل این سه موضوع می‌توانید از عمر باتری خود آگاه شوید.
  • در این حالت اولین فکری که به ذهن هر متخصص خودرویی خطور می‌کند، خرابی باتری است.[۲]این اشکال به سامانه مولد و آلترناتور ( که به اشتباه دینام گفته میشود) بر میگردد.
  • یکی از نکات قابل توجه این نوع باتری‌ها این است که به کمی نگهداری نیاز دارند و همچنین برای استفاده در آب و هوای گرم توصیه می‌شوند.
  • سلام دوست عزیز عمر مفید باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر می باشد و موعد هر کدام که زودتر فرا رسد باتری خودروی شما نیاز به تعویض دارد.
محصولات این شرکت شامل تولید باطری اسیدی تولید و هم باطری اتمی می باشد. برنا باطری برای انواع ماشین های داخلی و خارجی باطری مخصوص برای آن خودرو را تولید می کند. اصلی‌ترین دلیل خرابی باتری خودرو، ریزش مواد صفحات آن بر اثر تعدد دفعات شارژ و دشارژ است. دشارژ بیش از حد باطری، منجر به انبساط زیاد شده و گرمای حاصل از آن، باعث تولید رسوب می‌شود که در نتیجه فرآیند تخریب، سرعت پیدا می‌کند؛ همچنین شارژ بیش از حد آن، منجر به انقباض زیاد و خرابی سریع‌تر صفحات می‌شود.

باتری اتمی 60 آمپر سوزوکی سپاهان

درصورتی‌که رنگ سبز این چراغ خاموش شده باشد، یعنی عمر باتری شما رو به اتمام است. باتری‌‌های اسیدی نیز که درونش صفحه‌های سربی وجود دارد چون به مرور زمان دچار خوردگی می‌شوند؛ بنابراین باتری متورم و دچار زنگ‌زدگی می‌شود و این موضوع نشان‌دهنده خراب شدن باتری خودرو است. شرکت اتو شارژ با مجوز رسمی از اتحادیه باتریسازان تهران در سال 1344 تاسیس شد و اکنون نماینده رسمی فروش با گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش باتری های ایرانی و خارجی می باشد. این شرکت با بیش از 15 سال سابقه فروش آنلاین باطری، بنیان گذار فروش اینترنتی باطری ماشین نیز می باشد.

علت خراب شدن باطری خودرو علت خراب شدن باتری ماشین ایرانی و خارجی باطری مارکت-مستر انرژی پلاس

نشانه سوم هم شیرین شدن آب باتری است که در صورت کنترل این سه موضوع می‌توانید از عمر باتری خود آگاه شوید. بهتر است باترین باطری ماشین را از عرضه کننده ای مطمئن و معتبر مانند شرکت ایراندوست خریداری بفرمایید. شما می توانید بهترین باتری با کیفیت خارق العاده و قیمت مناسب را در این شرکت بیابید. در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت با بهترین محصولات (اعم از باتری ماشین و …) همراه با بهترین قیمت در محل شما حاضر شوند. سلام دوست عزیز در صورتی که قصد استارت زدن به خودرو را برای مدت طولانی ندارید، کابل منفی متصل به باتری را از سرباتری جدا کنید تا باتری خودروی شما در این مدت دیشارژ نشود.

فروشگاه و نمایندگی باطری مارکت با بیست سال سابقه فروش و خدمات باطری جهت ارسال باطری و خدمات برقی خودرو و همچنین انجام هرگونه مشاوره در مورد خرید باطری ماشین در خدمت همشهریان تهرانی میباشد. آنگونه که کارشناسان می‌گویند، دو نوع باتری برای خودروها وجود دارد، باتری‌های «تر» یا باتری‌های اسیدی که در دسته باتری‌های قدیمی قرار می‌گیرند و باتری‌های اتمی یا باتری‌های پیل‌خشک که امروزه بیشتر استفاده می‌شوند. از راه‌های تشخیص خرابی در باتری اتمی را چراغ هشداری است که در صفحه پشت فرمان تعبیه شده است.

شارژر باتری خودرو

• قیمت باتری ها متناسب با دریافت داغی یا باتری فرسوده هم آمپر محاسبه شده است و در صورتی که می خواهید باتری بالاتری دریافت کنید باید ما به تفاوت آن را پرداخت کنید. از علائم اتمام عمر باتری، به سخت استارت خوردن خودرو، ناتوانی در استارت زدن پس از چند ساعت خاموشی، عدم وجود جریان الکتریکی در پس آمپر و … می‌توان اشاره کرد. در ساختار باتری‌های اسیدی بر خلاف نوع اتمی، به جای استفاده از آنتیموان، از سرب به همراه کلسیم استفاده می‌کنند. این نوع باتری نیز از ویژگی های بسیار مناسبی برخوردار هستند از جمله اینکه صاحب خودرو به راحتی می‌تواند باتری را شارژ کند و چگالی و میزان الکترولیت آن را بررسی mrenergyplus نماید.