دریچه کولر سقفی آهنی فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه

برخی از تجهیزات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا در قسمت سقف ساختمان نصب شده و برای دسترسی در زمان بازدید دوره‌‌ای یا تعمیر و نگهداری نیازمند دریچه هوای هستند. فن کویل یکی از سیستم‌های خاص تنظیم دما بوده و به تناوب باید مورد بررسی قرار گیرد. از این رو با استفاده از دریچه دسترسی سقفی یا دریچه هوای فن کویل امکان بازدید تعمیرکار را فراهم نمود.

برای مثال دیگر، قیمت دریچه سقفی مشبک آلومینیومی بیشتر از قیمت مدلهای دیگر است. دریچه سقفی خورشیدی گردابی از جنس آلومینیوم یا استنلس استیل بوده و بدون دمپر پشت دریچه‌ ای گروه تولیدی آرناونت و ساخت ایران می باشد. کاربری دریچه‌های سقفی چهارگوش ثابت دمپردار و بدون دمپر شاهرخی جهت کاربری‌های مناسب در صنعت تهویه مطبوع به منظور نصب در سقف طراحی شده اند.

جهت تعمیر و نگهداری تجهیزات نصب شده در سقف ساختمان از محل دریچه بازدید سقفی استفاده شده و پس از پایان کار دریچه دسترسی هوا مجددا در مکان تعبیه شده نصب خواهد شد. این مدل از دریچه هوا به صورت دایره‌ای شکل و مدور بوده که هوای خروجی را به صورت 360 درجه در محیط پخش خواهد نمود. دریچه هوای گرد سقفی در دو حالت برجسته و تخت برای مشتریان تولید شده و جلو خاصی به محیط نصب شده القاء خواهد کرد. از این دریچه بیشتر در ساختمان مسکونی، تجاری، بیمارستانی و با رطوبت بالا استفاده شده و بر حسب محل نصب امکان ساخت آن در اندازه و متریال مناسب وجود دارد. دریچه خطی 90 درجه یکی از انواع دریچه های مدل چهارگوش میباشد که هم برای هوای رفت و هم برگشت کاربرد دارد و مناسب مکان هایی که احتمال ضربه در آنجا وجود دارد. پره های این دریچه مانند مدل 30 درجه ثابت میباشد و امکان تغییر جهت هوا وجود ندارد.

تماس با ما

قیمت دریچه سقفی برحسب تعداد سفارش و جنس و ابعاد آن با مشاوره دریچه سقفی کارشناسان مشخص میشود. دریچه های سقفی در انواع مدلهای گرد، چهار گوش و خطی طراحی و تولید میشوند. زمانی اقدام به خرید دریچه های سقفی خواهید داشت که شرایط را به خوبی بررسی نمایید و قابلیت نصب این دریچه وجود داشته باشد. از این نوع دریچه های هوا هم در سیستم های گرمایشی و هم در سیستم های سرمایشی استفاده می شود. به علاوه، دریچه های سقفی در تهویه های هوای مطبوع مانند اسپیلت، هواساز و …نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در اغلب موارد این نوع دریچه ها برای سیستم های هوای رفت مورد استفاده قرار می گیرد.

  • همچنین در صورت بروز هرگونه سوال جدید آن را از طریق بخش نظرات همین مطلب یا از طریق برنامه واتس آپ با ما در میان گذاشته و به جواب مناسب خود برسید.
  • پره های این دریچه مانند مدل 30 درجه ثابت میباشد و امکان تغییر جهت هوا وجود ندارد.
  • خرید دریچه سقفی سه طرفه و اطلاع از قیمت آن میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت،با ما تماس بگیرید.
  • از دریچه سقفی دو طرفه میتوان در مکان های لوکس و زیبا استفاده نمود و زیبایی این ساختمان را دو چندان نمود.

یا برنامه واتس آپ قادر به استعلام قیمت روز دریچه سقفی از نماینده فروش تهویه سان خواهید بود. این دریچه سقفی نیز همانطور که از نامش پیداست با پرّه های قایم به یکدیگر ساخته شده و بصورتِ “اِل” شکل باعثِ هدایتِ هوا به دو جهتِ خاص میشود. دریچه سقفی یک طرفه جهتِ هدایتِ هوای ورودی از سقف به یک جهتِ خاص به کاربرد میرود، درواقع دریچه سقفی یکطرفه با پرّه های اُریپ ، هوای خروجی از دهانه انشعاب کانال را لزوماً به یک مسیرِ خاص هدایت می کند. مشتریان عزیز میتوانند دریچه سقفی دو طرفه را با بهترین قیمت و کیفیت از گروه صنعتی تهویه کلوانی تهیه نمایند.

دریچه سقفی طرح اسلوت

دریچه کولر سقفی آهنی فروشگاه آنلاین دریچه های تنظیم هوا و تهویه