دریچه بازدید خرید انواع دریچه بازدید پلاستیکی آلومینیومی چوبی توکار و روکار با قیمت مناسب

دریچه بازدید پلاستیکی دارای یک فریم در حاشیه‌ی درب و یک دربِ بازشونده در چهارچوبِ داخلیِ خود است. دریچه بازدید پلاستیکی با دوطرحِ درب به صورت دربِ کاملا پوشیده و درب گریل دار تولید و عرضه می‌شود که این گریل ها باعث رسیدن هوا از بیرون به داخلِ محفظه ای که دریچه بازدید برروی آن نصب می‌گردد می گردد. درب دریچه بازدید پلاستیکی به صورت چِفتی باز و بسته می‌گردد و بر روی درب حفره ای تعبیه شده که این حفره به وسیله انگشت باعث باز و بسته شدنِ دربِ دریچه بازدید می گردد. عرضِ فریمِ دریچه پلاستیکی حدودا ۳.۵ سانت است که این فریم باعثِ پوششِ حفره‌ی اطرافِ محلِ جانماییِ دریچه بازدید می‌گردد. بااتمام مراحل ساخت فریم و درب دریچه بازدید فن کویل شیاردار نوبت به اجرای عملیات رنگ می رسد.جنس رنگ به کاررفته برای پوشش سطوح این دریچه بازدید از نوع الکتروستاتیک است.از کدرنگ های متنوعی نیز برای زیباتر کردنِ نمای ساختار دریچه بازدید شیاردار وزنه ای می‌توان بهره برد.

مهمترین و اساسی ترین ویژگیِ دریچه بازدید پلاستیکی در مقایسه با انواع دیگرِ دریچه های بازدید(اعم از دریچه بازدید آلومینیومی و دریچه بازدید چوبی) قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ی دریچه بازدید پلاستیکی می باشد. قبل از ساخت دریچه بازدید فن کویل شیاردار ابتدا حفره مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه می زنیم.این اندازه باید بدون در نظرگرفتن بادخور باشد. دریچه­های بازدید فن‌کوئل به‌صورت کلی برای بررسی و تعمیر فن‌کوئل‌های سقفی طراحی و اجرا می‌شوند.

نگاهی کوتاه به انواع و کاربرد انواع دریچه های بازدید

امکان استفاده گسترده از دریچه زیر فن کویل برای یک مجموعه بزرگ مسکونی، اداری و تجاری سبب شده تا از این سیستم خنک‌سازی اسقبال زیادی شود. معماران ساختمانی در زمان ایجاد یک بنای جدید باید پس از جاگذاری تمامی تجهیزات به فکر زمان سرویس، تعمیر و نگهداری قطعات نیز باشند. استفاده از دریچه فن کویل مناسب از بین انواع دریچه زیر فن کویل کار سختی نیست. مشتریان عزیز میتوانند دریچه بازدید داکت اسپلیت را با بهترین قیمت و کیفیت از گروه صنعتی تهویه کلوانی تهیه نمایند.

  • مطلبِ دیگر اینکه، حتما باید از لولا و یراق آلاتِ مناسب برای درب دریچه بازدید استفاده گردد.
  • این نوع دریچه مانند دریچه دوم از نوع وزنه ای می‌باشد ولی با ایت تفاوت که دارای شیار های بر روی دربش می‌باشد و برای باز کردن آن نیز باید آن را به سمت بالا فشار دهید تا درب از فریم جدا شود تا بتوان به بالای آن دسترسی پیدا کرد.
  • شما می توانید برای درخواست اعزام نصاب دریچه با شرکت ایران مکانیک تماس بگیرید.
  • با استفاده از دریچه بازدید امکان دسترسی به شیرآلات اصلی و دستگاه‌های مرتبط با تنظیم دمای ساختمان وجود داشته و اشخاص تعمیرکار در راحت‌ترین حالت ممکن به انجام سرویس تجهیزات خواهند پرداخت.
  • درصورتی که قصد خرید دریچه بازدید به قیمت عمده دارید می توانید از آپادانا کالا تهیه کنید.
اتصالات رزوه ای اتصالات رزوه ای لوله های پنج لایه برای اتصال در نقاطی کاربرد دارد که که نیاز به اتصال اقلام به روش پیچی قدیم باشد. این نوع دریچه مانند دریچه بالا ساده می‌باشد و لی با این تفاوت که دارای لولا نمی‌باشد و به جا آن دریچه وزنه ای به کار رفته است که بر خلاف دریچه بالا داری منافذ می‌باشد و دور تا دور آن را پوشش داده و برای باز کردن آن باید دریچه را به سمت بالا فشار دهید تا به طور کامل بالا رود و باز شود کارکردی شبیه به سقف های کاذب دارد. این نوع دیوارها و سقف های بنایی سنتی به صورت غیر اصولی ساخته شده اند و دسترسی به تاسیسات درون آنها بسیار مشکل است. پنل اینستاگرام یکی از راهکارهای بسیار محبوب و پرطرف‌دار برای افزایش دادن تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام است. این پنل‌ها توسط مجموعه‌های برنامه‌نویسی و با توسعه ربات‌های تحت وب ایجاد و راه‌اندازی می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از این امکانات و با صرف مدت زمانی بسیار اندک، به بازدهی و فروش مورد نظر خود دریچه بازدید دست پیدا کنید.

تنوع رنگ و حالت وزنه‌ای یا لولایی نیز در ابعاد مختلف دریچه زیر فن کویل پره‌ای Z وجود خواهد داشت. اندازه هر یک از دریچه‌ها بر اساس مدل فن کویل متفاوت بوده و طبق سفارش مشتریان امکان ساخت آن نیز وجود دارد. همچنین پس از ارسال ابعاد مدنظر مشتری، تولیدکننده با ایجاد قاب اصلی طبق اندازه ارسالی اقدام به ساخت محصول خواهد نمود. درپوش دریچه زیر فن کویل نیز بر اساس طرح و مدل انتخابی در یکی از حالات لولایی یا وزنه‌ای برای مشتری تولید خواهد شد. امکان استفاده از فیلتر صافی هوا در پشت دریچه زیر فن کویل جهت افزایش تمیزی و تهویه هوا نیز وجود دارد. فن کویل از دو بخش اصلی فن (پنکه یا دمنده) و کویل در سه حالت زمینی، سقفی و کانالی جهت ایجاد هوای سرد یا گرم تشکیل شده است.

از مدل های قابل تولید دریچه های بازدید تاسیسات میتوان به مدل مکش دار آن نیز اشاره کرد، در این مدل با قرار دادن شیار های 9 و 18 سانتی میتوان جریان هوا میان محیط داخلی و محیط بیرونی محل نصب دریچه بازدید برقرار کرد. دریچه بازدید تاسیسات به دریچه هایی گفته میشود که در ساختمان در محل های مورد نظر نصب میشود تا برای بازدید دستگاه ها یا سرویس های دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. ساختار یا بدنه هر دریچه بازدید از چند نوع متریال از جمله فلز(از قبیل ورق آهنی،آلومینیومی یا گالوانیزه) ،چوب و پلاستیک قابل ساخت می باشد. برای ساخت دریچه بازدید چوبی ابتدا فریم این محصول با دستگاه سی ان سی برش داده می شود . همزمان با برش فریم دریچه بازدید، بر لبه های بیرونی و داخلی فریم در اصطلاح ابزار کاری انجام می پذیرد . تمام وسایل الکترونیکی و مکانیکی در بازه زمانی مشخص نیاز به سرویس داشته و در مواقعی خاص احتمال خرابی پیش از موعد آن‌ها نیز وجود دارد.

دریچه بازدید خرید انواع دریچه بازدید پلاستیکی آلومینیومی چوبی توکار و روکار با قیمت مناسب

مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار در کنار آسانی تهیه آلیاژ آهن موجب شده تا با استفاده از ورق‌های گالوانیزه به رنگ مشکی، تولید محصولات در بالاترین سطح ممکن باشد. قیمت کمتر این نوع از دریچه‌ها موجب استفاده بیشتر معماران ساختمانی جهت پروژه‌های انبوه ساختمانی (بساز و بفروش) شده است. ضعف اصلی این دریچه آهنی بازدید، عدم مقابله با آسیب‌های ناشی از رطوبت بوده؛ اما برای مناطق با آب و هوای خشک بسیار مناسب خواهد بود. به صورت عمومی در ساختمان ها محل ها و نقاطی وجود دارد که به صورت اضطراری و یا بر حسب نیاز باید مورد بازدید قرار بگیرند. به همین منظور در زیر این قسمتها دریچه بازدید یا دریچه دسترسی جهت بازدید در نظر گرفته میشود.

فریم و درب دریچه بازدید فنکویل پی وی سی قابلِ ابزار خوری و سی ان سی است.به این ترتیب ک۶ طرحِ موردِ درخواستِ کارفرما با نرم افزار مربوطه به دستگاه اعلام و پس از اجرا، دریچه بازدید ،مونتاژ و آماده تحویل می‌گردد. جهت نصب دریچه بازدید فنکویل پی وی سی ابتدا باید فریم، در محل یا حفره‌ی مورد نظر، نصب و سپس دربِ دریچه بازدید بر روی فریم تعبیه شود. اما در ابعاد بزرگ الزاما باید از ورق های ضخیم تر برای ساخت درب استفاده می شود.

برای عدم بروز مشکل در هنگام جانماییِ فریم دریچه بازدید ،باید در زمان سایزینگ به میزان نیم سانت از هر بُعد از قاب زیر کارِ دریچه بازدید جهت ساخت فریم کسر کرد تا فریم به میزان کافی برای جانمایی و نصب بر روی قاب بادخور بدست آورد. در همین مرحله جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید تعبیه می‌شود تا پس از پس از عملیات رنگ خدشه و آسیبی به کیفیت رنگ وارد نشود. جای این پیچ ها هم می‌تواند بر روی نمای فریم دریچه بازدید باشد، هم می‌تواند در دیواره‌ی داخلی فریم دریچه بازدید تعبیه شود.

دریچه زیر فن کویل خطی کله قندی

از طرفی در بسیاری از ساختمان‌ها سیستم شوتینگ زباله وجود داشته و از طریق آن کیسه‌های زبانه به سمت سطل‌های بزرگ زباله هدایت خواهد شد. با استفاده از درب‌های خاص بازدید امکان کاهش بوی بد حاصل از مسیر برگشت و بهبود چهره فضای داخلی برای شما میسر خواهد بود. وجود انواع فیوز برق در محل ورود یا آشپزخانه ساختمان‌ها امری مرسوم بوده و با ساخت دریچه بازدید با متریال خاص به شیک شدن فضای داخلی کمک کنید. همچنین این مدل دریچه قابلیت نصب بر روی انواع دیوار اصلی، دیوار کاذب، سقف اصلی و سقف کاذب جهت ایجاد پوشش مناسب و بهبود جریان هوا دارد.