تور عمان مجری مستقیم تور عمان ارزان و لوکس + لیست قیمت نهال گشت-عمان 777

پس شما می‌توانید در این ایام خاص به این کشور سفر کنید و از جشنواره‌های مختلف آن نیز لذت ببرید. عمان در فصل بهار دارای آب و هوایی معتدل می باشد از این رو بهترین زمان برای شنا کردن در سواحل عمان می باشد. فصل بهار پرگردشگرترین فصل برای کشور عمان می باشد زیرا در این مدت آب و هوای عمان بسیار خوب است. همچنین نرخ تورهای عمان در این فصل نیز بسیار گران تر از سایر فصل ها می باشد. پس اگر هزینه های سفر برایتان مهم است بهتر است در فصل تابستان به عمان سفر کنید.

غذاهای عمانی، دلیل اصلی خیلی‌ها برای سفر به عمان

اگر قصد خرید تور عمان در بازه این بازه زمانی را دارید، بهتر است یک بارانی خنک نیز با خود همراه داشته باشید. اما به طور کلی بهترین زمان برای سفر به عمان ماه‌های آذر و دی خواهند بود. عمان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است و آب و هوایی مشابه شهرهای جنوبی کشور عزیزمان ایران دارد. به همین خاطر باید انتظار آب و هوایی گرم و مرطوب را داشته باشید و خودتان را با آن تطبیق دهید. اما شما می‌توانید با سفر در شش ماه دوم سال مثل پاییز و زمستان، آب و هوای بهتری را تجربه کنید و از سفر خود بیشترین لذت را ببرید. همچنین بد نیست بدانید که در یک فروردین، جشنواره جاز، 11 دی جشنواره تئاتر، 15 خرداد جشنواره ارتش، 13 خرداد جشنواره فیلم، 19 تیر جشنواره فرهنگی هنر و 10 فروردین جشنواره وادی در عمان برگزار می‌شود.

تفاوت تورهای لحظه آخری با تورهای عادی این است که گنجایش ایرلاین‌ها در این تور کامل نشده است ، بنابراین با قیمت کمتری ارائه می شود. سلام ایر عمان در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و یک ایرلاین ارزان قیمت است که فرودگاه بین المللی مسقط دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی می‌باشد. کلاس پرواز لایت؛ کلاس پرواز فلکسی و کلاس پرواز فرندلی می‌باشد. سلام ایر توانست در سال ۲۰۱۷؛ پانصد هزار مسافر را به نقاط مختلف جهان جابجا کند.

کایت در حال حاضر پروازی با همکاری سلام ایر را برای شما تدارک دیده تا به تعدیل قیمت تور کمک کند و در عین حال سفری آرام و چهار روزه را برای شما فراهم نماید. البته کایت این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا خودتان هتل مد نظرتان را انتخاب کنید تا بتوانید قیمت تور مسقط عمان را بر اساس بودجه مد نظرتان تنظیم نمایید. شما می‌توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید بلیت تهران به مسقط از تور عمان ایرلاین‌های مختلف کنید. همچنین می‌توانید خودتان به سفارت این کشور مراجعه کرده و درخواست ویزای توریستی خود را صادر نمایید.

گویی تمام عناصر طبیعت دست در دست یکدیگر داده‌اند تا اثباتگر سخن آن مرد پاک طینت باشند “در پس هر سختی بی شک آسانی است.” ساختمانی با معماری اسلامی در شهر مسقط که محل زندگی پادشاه عمان است و میهمانی‌های رسمی سلطنتی در آن برگزار می‌شود. نمای بیرونی کاخ با 4 ستون آبی و طلایی تزئین شده است و کاشی‌کاری‌ها و حکاکی‌های آن به جذابیت‌های قصر افزوده است. در مرکز شهر تاریخی مسقط و در کنار کاخ سلطان موزه‌ای بسیار زیبا قرار دارد که در فضایی عالی، آثار باستانی و فرهنگ مردم مسقط را برای مسافران تور عمان به نمایش می‌گذارد. ساحلی زیبا که با قدم زدن در آن از کنار مساجد و ساختمان‌های زیبا خواهید گذشت.

  • این جزیره در زمان‌های گذشته پایگاه هوایی کشور عمان بوده و تعداد کمی انسان در آن زندگی کرده اند.
  • خاک عمان کوهستانی می باشد و در مناطق داخلی کوه های زیادی دارد که برای صخره نوردی مناسب می باشد.
  • البته شما از بعد از ژانویه یعنی اوایل بهمن ماه تا اواسط اسفند ماه هم می توانید از تور ارزان قیمت عمان لحظه آخری را تهیه نمایید.
  • همچنین «عمان» نام مکانی بسیار قدیمی بوده‌است در یمن واز آنجا قبائل عربی بعد از ویران شدنسد مأرببه عمان مهاجرت نموده‌اند.
  • واحد پول عمان ریال است اما بهتر است که عمده هزینه سفر خود دلار همراه داشته باشید.
  • راس الجینز دز شرق کشور عمان قرار گرفته و جایی برای نگه‌داری و محافظت از لاکپشت‌هایی است که از اقیانوس هند آمده‌اند.

تور عمان مجری مستقیم تور عمان ارزان و لوکس + لیست قیمت نهال گشت-عمان 777

عمان دارای فرهنگی بسیار غنی است و با دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی این کشور به راحتی می‌توان به این مساله پی برد. معمولا کسانی که به مسقط سفر می‌کنند، هر ثانیه را مغتنم می‌شمارند تا از دیدن جاذبه‌های مختلف جا نمانند. اما در اینجا به دلیل محدودیت، تنها به وصف چند نمونه از جاذبه‌های دیدنی عمان بسنده می‌کنیم. جزیره ماسیره یکی از بهترین مقاصد برای گردشگرانی است که عاشق ساحل و آفتاب گرفتن، حیات وحش و تاریخ هستند.

جاذبه‌های دیدنی عمان