تزریق ژل و شگفت انگیزترین نتایج برای جوانسازی 2022 کلینیک مارال سلامت ایرانیان

پس از انتخاب کلینیک موردنظر، پزشک یا پرستار ظاهر و رنگ پوست و نواحی بدن شما را ارزیابی کرده و بر اساس اینکه کدام نواحی باید تقویت شود، معاینه و بررسی دقیق انجام می‌گیرد. عدم تایید یک روش درمانی توسط سازمان FDA لزوما به معنی نامناسب بودن یا پرخطر بودن آن روش نیست. سازمان FDA برای تایید داروها و روش‌های درمانی دستورالعمل خاصی دارد که گاهی باعث عدم تایید آن‌ها می‌شود.

ژوویدرم یک ژل تزریقی برای تزریق عمقی در گونه و چین و چروک‌های اطراف دهان است. اسید هیالورونیک ماده‌ای طبیعی در پوست و انتقال‌دهنده مواد مغذی است. همچنین اسید هیالورونیک حجم پوست را افزایش می‌دهد و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. پزشکان از انواع مختلف ژوویدرم مانند ژوویدرم ولوما ایکس سی، ژوویدرم اولترا ایکس سی، ژوویدرم ولور ایکس سی استفاده می‌کنند. اگر به کلینیک های پوست و مو مراجعه کرده باشید؛ حتما متوجه این نکته شده اید که بیشتر مراجعین به قصد انجام روشهای تزریقی جوانسازی و افزایش حجم به این مراکز مراجعه می‌نمایند.

چه کسانی نباید تزریق فیلر انجام دهند ؟

در هر روز آب کافی بنوشید تا التهابات پوستی زودتر رفع شده و نتیجه زیبای تزریق را شاهد انواع تزریق ژل لب کدامند؟ باشید. در چند شب اول بعد از تزریق فیلر باید در زمان خواب، سر نسبت به بدن بالاتر باشد. حداقل تا یک رو بعد از تزریق فیلر، ورزش و فعالیت سنگین انجام ندهید. سلام دوست عزیز در این مورد با پزشکی که کاشت موی شما را انجام… برای زیر چشم ژل پیشنهاد میشه ولی برای گوشه های چشم می توانید تزریق بوتاکس داشته باشید.

  • ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک حدود 6 تا 18 ماه دوام می‌آورند، در حالی که نتیجه حاصل از تزریق ژل مصنوعی می‌تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • افرادی که قوز بینی کوچکی دارند، می‌توانند با تزریق در بالا و پایین برجستگی آن را از بین ببرند.
  • از جمله برند، وضعیت جسمی فرد، نوع ژل مورد استفاده و ….
  • ممکن است یک بسته یخ برای کاهش تورم و کاهش ناراحتی به شما پیشنهاد شود.
  • ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک معمولاً 6 تا 12 ماه ماندگاری دارند.
تزریق ژل و شگفت انگیزترین نتایج برای جوانسازی 2022 کلینیک مارال سلامت ایرانیان اصولا از این ماده برای ساخت بخیه‌های جذبی و پیچ های استخوانی استفاده می‌گردد. معمولا تزریق ژل پلی لاکتیک اسید، در طول چند ماه و در چند مرحله انجام می‌شود. تقریبا زمانی معادل چند هفته لازم است تا اثرات ناشی از تزریق این ژل نمایان شود؛ با این حال بیش از 2 سال پایدار و ماندگار خواهد بود. قبل از تزریق ژل باید یک جلسه مشاوره با متخصص پوست داشته باشید.

تزريق ژل به نواحی صورت درد زیادی ندارد و برای از بین بردن یا به حداقل رساندن درد تنها استفاده از پمادهای بی حس کننده در ناحیه مورد نظر حدود نیم ساعت قبل از تزريق کافی است. برای مراقبت بعد از تزریق ژل بهتر است بدانيد كه به طور معمول تورم در ناحیه تزریق ژل به وجود می آید که ظرف یک تا دو روز بهبود می یابد. پس از اتمام جلسه مشاوره، نوبت تزریق به شما داده می‌شود که باید در آن روز به موقع در کلینیک حاضر شوید. برای تزریق ژل نیازی نیست که شخصی را همراه خود به کلینیک بیاورید؛ زیرا نیازی به بستری نخواهید داشت و می‌توانید مدت کوتاهی پس از تزریق، از کلینیک خارج شوید. ژل‌هایی مانند ژوویدرم، ولبلا، ولور، و ولوما از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند و قابل حل هستند. متأسفانه سایر ژل‌ها مانند رادیس قابل حل نیستند و به طور طبیعی با گذشت زمان تجزیه می‌شوند.

هدف اصلی آن درمان چین و چروک نواحی مختلف صورت به ویژه چین‌های اطراف دهان و بینی و همچنین نواحی مختلفی از صورت که چربی خود را از دست داده‌اند، است. ژل بلوترو یک فیلر پوستی زیبایی است که به کاهش چین و چروک های پوستی کمک می کند. این ژل، از دسته فیلرهای قابل تزریق و برپایه هیالورونیک اسید می باشد. محصولات بلوترو شامل فیلرهایی با غلظت های مختلف هستند که برای رفع خطوط ریز و چین و چروک های عمیق استفاده می شوند. از این ژل عمدتاً روی گونه ها، بینی، لبها، چانه و اطراف چشمها استفاده می شود.

ماندگاری تزریق ژل لب | معرفی برندها، راهکار افزایش ماندگاری