بهترین خرد کن برقی همه کاره پارس خزر، بوش، یونیک خرید آنلاین تپ سنج

همچنین دارا بودن حالات مختلف تنظیم سرعت یکی از مزیت های خردکن مناسب محسوب می‌شود. معمولاً برندهای ایرانی از نظر قیمت پایین‌تر از مدل‌های خارجی هستند و شاید کیفیت نیز کمی پایین‌تر باشد ولی می‌تواند کار شما را راه بیندازد و به خوبی از عهده کارهای شما بربیاید. اما اگر دوست دارید بهترین مدل خردکن برقی را خریداری کنید، بهتر است به دنبال مدل‌های باکیفیت‌تر خارجی باشید. با خرید محصولات مختلف و متنوع، تنوع و فراوانی محصول در انواع قیمت غذاساز وجود دارد که انتخاب هر محصول را برای مصرف کننده آسان‌تر می‌کند.

خردکن مولینکس مدل DPA1 که توسط بیش از 75درصد از خریداران توصیه شده است و امتیاز 4 از 5 را توسط خریداران دریافت کرده است. یا به‌صورت یک نسخه کوچک‌تر از یک غذاساز، با پایه کنترل شده با دکمه، یا یک دستگاه کوچک با یک کاسه بزرگ در پایین و یک دکمه قابل فشار در بالا. خرد کن برقی باعث میشود شما لذت بیشتری از آشپزی ببرید و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.

خردکن برگامو مدل BG-FC3210LGS

ولی امروزه کاربرد این ابزار چند منظوره بیشتر خرد کن همه کاره برقی توسعه یافته است. و بسته به مدل آن می توان برای خرد کردن گوشت، سبزیجات و حتی پوره کردن از آن ها استفاده کرد. و پس از اتصال به برق و فشردن دکمه بزرگی که بر روی درب طراحی شده، چرخش موتور و تیغه‌ ها آغاز می‌شود و به‌ محض رها کردن دکمه، عملکرد دستگاه متوقف می شود. شرکت هلندی فیلیپس فیلیپس سازنده یکی از قدرتمندترین خردکن های برقی است که با طراحی متفاوت خود قدمی فراتر از خردکن های معمولی گذاشته و تجربه کاربری دلپذیر و رضایت بخشی را به ارمغان آورده است. فیلیپس یکی از برندهایی است که از بدو تاسیس توانسته جای خود را در بین مصرف کنندگان باز کند.

و هر کدام از آن‌ها در جایگاه خود می‌توانند به خوبی کار راه انداز باشند. بهترین خرد کن برقی مولینکسخردکن مدل «DPA1» توسط شرکت مولینکس تولید شده و از طراحی زیبا و کاربردی بهره می‌برد. خردکن‌های برقی ازجمله لوازم برقی کارآمد هر آشپزخانه به شمار می‌روند و نه‌تنها در سرعت و سهولت آماده‌سازی غذا بسیار موثرند، بلکه می‌توانند کیفیت غذای مورد نظرتان را بهبود ببخشند. با توجه به برخورداری از مکانیسم 1-2-3، کافی است ظرف اصلی را به سمت پایین فشار دهید تا مواد به میزان مناسبی خرد شوند. معمولاً برندهای خارجی بیشتر از ایرانی در بازار یافت می‌شود.

خردکن برقی مولینکس با ابعاد جمع و جور موتور پرقدرت یک دستگاه عالی برای خرد کردن مواد غذایی مختلف است. موتور این دستگاه 400 وات توان داشته و می‌تواند مواد غذایی مورد نظر شما مانند سبزیجات و … را در مدت زمان کوتاه خرد و آماده کند. یک عدد تیغه 2 لبه 2 پره برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

اگر به دنبال خرید بهترین محصولات موجود در بازار هستید، برندهایی چون یونیک، مولینکس، بوش و پارس خزر را به شما پیشنهاد میکنیم. توجه داشته باشید برند پارس خزر علیرغم قیمت مناسبی که دارد از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و مدل Omega آن جزو بهترین نمونه های موجود در بازار ایران است. جنس بدنه این محصول استیل ضد زنگ بوده و با ظرفیت 1 ٫ 5 لیتر تولید می‌شود. توان مصرفی دستگاه 1000 وات است که برای مصارف خانگی و خانگی ایده آل است. تیغه‌های این محصول از جنس استیل و ضد زنگ هستند و در عین حال تیز و برنده نیز هستند. موتور قدرتمند دستگاه، خردکن بوش را برای مصارف خانگی مناسب می‌کند.

بهترین خرد کن برقی همه کاره پارس خزر، بوش، یونیک خرید آنلاین تپ سنج

ظرف این خردکن برقی گنجایش مناسبی دارد و مواد غذایی در حجمی معقول در آن جای می‌گیرند. سری دیگری که به همراه دستگاه عرضه شده، یک دیسک با طراحی منحصربه‌فرد برای هم زدن موادی چون خامه یا تخم‌مرغ است که به‌جای تیغه‌ی اصلی مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌طورکلی این دستگاه در گروه بهترین خردکن برقی موجود در بازار به شمار می‌رود.

مشخصات خردکن برقی سیلورکرست مخزن استیل

خرد کن‌ها چه دستی و چه برقی سرعت کار شما را برای برش دادن و قطعه کردن مواد غذایی بالا می‌برند. شاید در مدل‌های دستی برای خرد کردن مواد غذایی محدودیت وجود داشته باشد؛ اما خردکن‌های برقی بدون محدودیت می‌توانند انواع سبزیجات، گوشت، سس، گارنیش و خلاصه تمام نیازهایی که برای تهیه و تزیین غذا دارید را پوشش دهند. بهترین مارک غذاسازها در بازار موجود هستند؛ اما اگر بودجه و فضای محدودی دارید و می‌خواهید سریع‌تر کارها را پیش ببرید انواعی از بهترین خرد کن برقی را می‌توانید امتحان کنید. کاربرد محدود‌تر، اندازه کوچک‌تر و قیمت مناسب‌تر انواع برقی آن‌ها باعث شده تا به اندازه غذاساز محبوب باشند.

مشخصات خردکن برقی خوب چیست؟

این به شما امکان می دهد از درجه های مختلف برای خرد کردن غذا استفاده کنید و همه مواد به یک شکل و اندازه خرد نمی شوند. به عنوان مثال، گاهی اوقات برای برخی از غذاها، پیاز کوچک مورد نیاز است، در حالی که برای برخی دیگر، مانند سوپ پیاز داغ، پیاز بزرگ. قدری مواد در ته ظرف می ماند خوب بود ما که راضی بودیم من هم یکی ازش خریدم ولی متاسفانه اون کارایی که ازش انتظار داشتم نداره ، خلاصه بگم نخرید عملکرد خوبی نداره.. در مجموع این ابزار کاربردی را می‌توان یکی از اقلام کاربردی و حتی ضروری در هر آشپزخانه‌ای به شمار آورد که علاوه بر سهولت استفاده، به کیفیت و سرعت آشپزی نیز می‌افزاید. مواد مورد نظر را داخل ظرف ریخته و پس از بستن دستگاه روی ظرف از طریق کلید فشاری آن را روشن کرده تا میزان خرد شدن مواد به حد مورد نظر شما برسد.

  • تیغه دومی که داره و حالت مخلوط کن داره برای کارهایی مثل درست کردن سس و خرد کردن سبزی در مقدار کم و … مفیده.
  • تا حدالامکان سعی نمایید تیغه خردکن به صورت استیل یا استیل ضد زنگ باشد و همچنین مخزن ظرف خردکن مقدار مناسبی داشته باشد.
  • این دستگاه دارای 2000 میلی لیتر ظرفیت است که همزمان 3 تیغه استیل ضدزنگ 2 پره در آن قرار گرفته که مواد را به راحتی خرد می‌کند.
  • قابل ذکر است خرد کن برقی پارس خزر علیرغم قیمت پایینی که دارد بسیار با کیفیت است و اغلب کاربران از خرید شان بسیار راضی بوده اند.

وزن این محصول به 1.4 کیلوگرم رسیده و دارای قابلیت پالش و ظرف مدرج است. خردکن آ ای سی دارای 1 متر طول سیم بوده و از قابلیت سیستم قفل ایمنی بهره می‌برد. جنس بدنه و پایه محصول را به ترتیب استیل ضد زنگ و پلاستیک تشکیل می‌دهد. این خردکن از وزنی برابر 1.6 کیلوگرم بهره برده و دارای قابلیت تنظیم سرعت 2 حالته است.