آموزش فیوچرز کوینکس (صفر تا صد) + آموزش تصویری و ویدئویی -ایران ارز دیجیتال

در صرافی کوینکس 4 نوع معامله وجود دارد . چون در معاملات مارجین اهرم یا Leverage وجود دارد و در صورت اشتباه در ورود به معامله ممکن است کل سرمایه شما از دست برود ولی در معاملات spot یا نقدی چنین چیزی نیست. یا به عبارتی دیگر در هر حوزه ای تکنیک ها و تاکتیک های بسیاری وجود دارد بهتر است قبل از ورود این موارد مطالعه و به کار بسته شود. همچنین CoinEx یک سیستم هشدار (alarm) را ارائه می دهد که هرگاه کاربر فعالیتی را در حساب خود انجام می دهد (ورود به سیستم یا انجام معاملات) وظیفه اطلاع رسانی خود را انجام می دهد. قبل از شروع معاملات مارجین، کاربران باید مقدار مناسبی از وجوه را از حساب معاملاتی نقطهای خود به حساب معاملاتی مارجین انتقال دهند.

جناب آقای یانگ هایپو است.

امکان انجام معاملات مارجین در اکسچنج کوینکس فراهم است؛ ولی به تریدرهای حرفهای توصیه میشود؛ چون در معاملات مارجین، اهرم (Leverage) وجود دارد. کوینکس تیمی فعال و پویاست که راهی آسان و مطمئن برای مبادلهی ارزهای رمزنگاریشده را برای جامعه ایرانی فراهم کرده است. 1- امکان انجام معاملات مارجین در اکسچنج کوینکس فراهم است ولی به تریدرهای حرفه ای توصیه می شود. CoinEx برای برقراری امنیت از یک Captcha مشابه نمونه ای که Binance پیاده سازی کرده استفاده می کند. سکه ای را که می خواهید برداشت کنید ، انتخاب کنید و روی برداشت یا Withdraw کلیک کنید. مشتریان از سراسر جهان سفارش های خرید و فروش خود را در صرافی ثبت می کنند. همچنین باید بدانید که بنیانگذار و مدیرعامل استخر و صرافی کوینکس جناب آقای یانگ هایپو است. در این حالت عددی به عنوان عدد لیکویید، بسته به مقدار اهرمی که استفاده کرده اید، برای شما محاسبه می شود.

البته با خریداری توکن CET که ارز داخلی این اکسچنج محسوب می شود می توانید این کارمزد را 50 درصد کاهش دهید و به عدد 0.05 درصد برسانید. 4- در صرافی کوینکس می توانید از یک کیف پول امن و با کیفیت بنام Viawallet استفاده کنید. ولی بسیار امن هستند و تاکنون گزارشی از هک شدن آن توسط هکرها منتشر نشده است . کوینکس یک اکسچنج است و عمده فعالیت آن ارائه خدمات درزمینه مبادله ارزهای رمزنگاریشده است. 5- صرافی ارز دیجیتال کوینکس فقط در کشور چین خدمات ارائه نمی دهد و با فعالیت کاربران ایرانی ، افغانستانی ، عراقی ، سودانی ، یمنی و … اغلب سوالات کاربران درباره همین موضوع تحریم کوینکس برای کاربران ایرانی است که در حال حاضر که این مقاله نوشته می شود ، این صرافی هیچ مشکلی با ایرانی ها ندارد، ولی در آینده نمی دانیم چه خواهد شد.

کوینکس چِین CoinEx Chain چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ بنابراین صرافی Coinex از جمله صرافی هایی است که کارمزد بسیار کمی برای معاملات دریافت می کند. امنیت صرافی کوینکس از دو جنبه مختلف قابل بررسی است. برای امنیت حساب ، کاربران می توانند از تاییدیه SMS یا احراز هویت دو عاملی (2FA) به همراه احراز هویت تجاری استفاده کنند. هنگام انجام آزمون در رصدخانه موزیلا با آدرس observatory.mozilla.org، نمره امنیتی F به کوینکس داده شده است.این نمره بالاتر از میانگین معمول در صنعت صرافی های ارز دیجیتال است که صرافی کوینکس را در زمره صرافی های برتر ارز دیجیتال از نظر امنیت قرار داده است.با این حال، لازم به ذکر است که در حال حاضر حدود ۵۰۰ صرافی در لیست صرافی های ارز دیجیتال قرار دارند که اکثریت آنها نمره F را دریافت کرده اند.

1. «ID type» را انتخاب کنید، «ID number» را وارد کرده و سپس اسناد «ID» یا شناسایی خودتان را صرافی coinex برای ایرانیان بارگذاری کنید. با توجه به میزان ارزی که وارد مارجین می کنید، مقدار درصد ریسکی که متحمل خواهید شد در زیر عبارت Risk نمایش می شود. در حال حاضر کارمزد معاملات در این پلتفرم 0.1 درصد از حجم معاملات است. در حال حاضر صرافی کوینکس از دو روش احراز هویت دو عاملی (2FA) پشتیبانی میکند. 3- بدون احراز هویت در صرافی کوینکس تا مبلغ ده هزار دلار در روز می توانید برداشت کنید و یا ارز خودتان را انتقال دهید و در صورت ارسال مدارک و احراز هویت تا روزانه یک میلیون دلار هم می توانید برداشت داشته باشید. در صورت استفاده از ضریب اهرم ایزوله و در صورت افت قیمت لایت کوین به 100 تتر، تنها 100 تتری که در معامله ی خود وارد کرده اید لیکویید شده و باقی سرمایه شما در حساب فیوچرز کوینکس، بدون ضرر باقی می ماند.