آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

هم اکنون ثبت نام کوینکس با گوشی با موفقیت انجام شده است. در ادامه می توانید با کلیک بر روی آدمک موجود در گوشه صفحه وارد بخش مدیریت حساب کاربری خود شوید و همانند تصویر زیر را مشاهده کنید. پس از وارد کردن موارد فوق، در قسمت معرف کد 9nukz را تایپ کنید. زیرا به این ترتیب می توانید به مدت سه ماه تخفیف صرافی کوینکس در کارمزد معاملات را دریافت نمایید.

بهتون نشون میده رو در قسمت مربوطه وارد کنین و در بالا هم گزینه Send Code رو بزنین در یک دقیقه برای ایمیل تون هم یک کد میاد اون رو هم باید در جای مربوطه وارد کنید. بعد اینکه این کار رو انجام دادین با موفقیت تونستین این قسمت رو به پایان برسونید و گزینه Submit رو بزنین. با کلیک روی گزینه TOTP یک صفحه دیگه براتون باز میشه که در ادامه اون رو براتون توضیح میدیم. بعد از اتمام این مراحل حال وقت آن رسیده تا مطابق با نیاز و خواسته خود به ترید ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازید. از قسمت Account روی گزینه تنظیمات حساب کاربری Account Setting کلیک کنید. صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ رمز ارز مخصوص به خود را با نان بایننس کوین و با نماد BNB روانه بازار رمز ارزها کرد. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

مزایای ثبت نام در کوینکس

می توانید یک میزان از ارز دیجیتالی را که در کیف پول خود دارید به توکن تبدیل کنید سپس آن را در کیف پول الکترونیکی ذخیره کنید. هر زمان که کاربر انتقال یا تبدیلی را انجام دهد کارمزد از توکن کوینکس کم خواهد شد و 30 درصد تخفیف نیز شامل کاربر خواهد شد. بسیار حائز اهمیت است ایجاد امنیت حساب کاربری است تا هیچ فردی جز شما نتواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

یعنی به ازای هر 10$ از شما 0.012$ (حدود 1 سنت) دریافت میکند. برای دوستانی که هنوز ارز دیجیتال خریداری نکردند یا نمیدانند چطوری باید خرید کنند، کافیه از صرافی ایرانی تتر TRC20 را به آدرس تترTRC20 روی ViaWallet بفرستند و توی بخش سواپ به ارز دلخواهشان تبدل کنند. کوینکس با توجه به تحریم نکردن ایرانیان به طوری عمل میکند که گویا،صرافی کوینکسمخصوص ایرانیان ساخته شده.

در سمت چپ صفحه در لیست قراردادها، جلوی هر قرارداد عددی را نوشته و جلوی آن حرف x گذاشته شده است. این علامت به معنای آن است که حداکثر لوریج یا اهرمی که می توانید در آن قرارداد استفاده کنید، به چه میزان است. حال اگر بر روی گزینه Leverage cross margin 3x کلیک کنید پنجره ای ظاهر خواهد شد که بالاترین میزان اهرمی که محاسبه می کند برابر با ۵۰x می باشد.

آموزش ارز دیجیتال