هایپرمی کرج با متراژی قریب به 2100 مترمربع توسط دپارتمان لوازم فروشگاهی گروه دینا تجهیز شده است. گروه صنعتی آکام با تولید دربهای اتوماتیک مختلف برای هایپر مارکتها، بخشی از نیاز کارفرماها و برندهای مختلف را در زمینه تجهیزات هایپر مارکت، مرتفع ساخته. در ادامه عکس و ایدههای بیشتری از طراحی دکوراسیون هایپر مارکت را ملاحظه خواهید کرد. از موارد مهم در طراحی هایپر مارکت، لوکیشن و موقعیت مکانی و المانهای بومی منطقه است. بعضی اوقات هایپرمارکتها بعد از مدتی از راهاندازی اقدام به باز طراحی یا به اصطلاح ریدیزاین میکنند که استفاده از تجربیات طراحی قبلی و تلاش برای جلوگیری از رخداد اشتباهات گذشته میتواند برای طراحی هایپر مارکت بسیار مفید واقع گردد. ارائه خدمات پس از فروش برای کالاهای تولید و یا حتی خدمات از جمله عواملی است که می تواند در افزایش رضایت مشتری و همچنین ایجاد وفاداری در مشتریان نقش بسزایی ایفا نماید.
دربهای اتوماتیک آکام، با بهرهگیری از به روزترین و باکیفیتترین قطعات الکترومکانیکال در ایجاد امنیت و آسایش ساختمانها و همچنین ورودی هایپر مارکتها، گامی نوین برداشته است. یکی از راههای اطمینان از اینکه میتوانید با نیازهای در حال رشد مشتریان خود سازگار شوید، طرحبندی مدولار است. وسایل دائمی را با کیوسکهای قابل حمل و ایستگاههای خرید متحرک جایگزین کنید. © تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آرلو است و استفاده از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
- در طراحی هایپر مارکت؛ فضای باز برای تردد، طراحی درست درب ورود و خروج، فضای صاف و همسطح به منظور تردد راحت چرخ خرید، کالسکه و یا صندلی چرخدار، از نکات دیگری در اصول طراحی هایپر مارکت میباشند که از اهمیت زیادی معماری های تک برخوردارند.
- این ممکن است شامل نشانگرهای خطی در فضای باز باشد که فاصله ایمن را نشان میدهد.
- طراحی هایپر مارکت، علاوه بر ایجاد حس زیبایی شناسی، فضایی را بهوجورد میآورد که مشتری با آسایش خاطر خرید کند و مجددا خواستار بازگشت به هایپر مارکت باشد.
- در این زمینه چیدمان درست و رعایت اصول چیدمان فروشگاهی به منظور ایجاد گردش درستی از تردد مشتریان و به حداکثر رساندن احتمال بازدید مشتری از بخش های مختلف ضروری است.
استفاده از تعداد کافی دوربین های امنیتی در محل درست، استفاده از تجهیزات ایمنی همچون تگ های ضدسرقت به ویژه برای بخش پوشاک، افزودن اکسسوری و لوازم جانبی مانند گارد ترولی در بخش صندوق فروشگاهی و … از این موارد هستند. امروزه به دلیل رقابت زیاد و راه اندازی فروشگاه های جدید صاحبان هایپرماکتها به گروههای تخصصی طراحی دکوراسیون و تجهیزات فروشگاهها روی میآورند. آنها سرمایه و وسعت فروشگاه خود را در اختیار گروه تخصصی قرار داده و از آنها تقاضای تجهیز و دکوربندی فروشگاه را دارند. رویکرد همه جانبه و جامعِ ما به پروژه هایی که به عهده می گیریم ویژگیِ جداناشدنیِ عملکرد ما بوده و همه ی جوانب کار را تحت تأثیر قرار می دهد.
استفاده از تجهیزات فروشگاهی در طراحی هایپرمارکت
طراحی هایپرمارکت ️ آشنایی با اصول طراحی هایپر مارکت طاها | elitarchgroup
همینطور به دلیل وسعت و تنوع محصولی زیاد، به چیدمانی با ظرافت، زیبا و رنگهای مناسب نیاز دارند. این نکته در طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی از نظر بصری حائز اهمیت است که رنگهای طراحی دکوراسیون هایپر مارکت باید متناسب با استراتژی برند و استانداردهای برند باشد. از اصول طراحی هایپر مارکتها همین بس که دسترسی آسان برای مشتری به اجناس و کالاها باید به بهترین شکل ممکن باشد و این هدف از طریق ارتفاع دقیق چیدمان مناسب قفسهها، طراحی متناسب و همچنین جذابیت فضا تکمیل میشود. در گذشته، میتوانستید در راه اندازی فروشگاه مواد غذایی بدون توجه زیادی به طراحی فروشگاهتان موفق شوید. مکان مناسب، انتخاب محصولات عالی، کارکنان مفید و قیمتهای پایین در چشم انداز رقابتی امروز کافی نیستند.هایپرمارکتها باید برای جلب نظر مصرف کنندگان، چیزهای بیشتری ارائه دهند.